Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Hier zijn ze gaan titeren doordat ik er naar vroeg. Maar toen er dus uit kwam dat Bo wel geent moest worden kreeg ik; Zie je nou wel, het kan ook niet anders dan dat je na een puppy enting (laatste is 12wk uit mn hoofd even zo) weer moet enten.
xDenies schreef:Ja oké, dat is dus iets anders dan in mijn gevalHet is natuurlijk "de bedoeling" dat een enting in ieder geval een jaar bescherming bied.
Bij Bodhi was de enting op een leeftijd van een jaar en 3 maanden niet meer 100% beschermd.
xDenies schreef:Ja oké, dat is dus iets anders dan in mijn gevalHet is natuurlijk "de bedoeling" dat een enting in ieder geval een jaar bescherming bied.
Bij Bodhi was de enting op een leeftijd van een jaar en 3 maanden niet meer 100% beschermd.
Simoonzel schreef:Waarom zou je op het 2e levensjaar titeren? In principe hoeven ze pas op 4 jaar weer een cocktail te hebben waarvoor je zou kunnen titeren, het is toch veel logischer om dat dan pas te doen? Anders weet je alleen of je vaccinatie is aangeslagen, maar dat meet je idealiter na 4 weken.
xDenies schreef:Als hij op één gebied(van de 4 puntjes?) minder beschermd is mag ik er toch vanuit gaan dat hij prima gepakt heeftMinder is niet volledig niet.
Over 3 weken weten we weer meer.
Denisejazz schreef:Bo heeft afgelopen woensdag zijn vaccinatie weer gehad. Hij is sinds zijn laatste bezoek (02-02-19) 1 kilo bij gekomen. Hij weegt nu 3,1 kilo en is 13 weken oud![]()
Toen het laatst heerlijk weer was heb ik nog wat foto's gemaakt van mijn kleine crimineel![]()
Het zandgraven is ook al ontdekt![]()
[ [url=m/vD9BE2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Speeltjes (Hij komt altijd netjes al zijn speelgoed terug brengen!)
[ [url=m/JlYuhc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rzSbpC.jpg]Afbeelding[/url] ]
En last but not least, zijn ondeugende hoofdje.![]()
[ [url=m/dsUCuf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TxPQxi.jpg]Afbeelding[/url] ]
candalisa schreef:Ik ga wel gewoon volgens schema enten heb zelf een pup verloren aan parvo wat een verdriet om zn klein hoopje voor haar leven te zien vechten en daarna de strijd alsnog te verliezen ...