Het is eigenlijk meer een beetje zoals vissen houden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDonja schreef:Hanteren bedoel je in de hand hebben? Met hanteren begrijp ik eerder dat ik ze in toom kan houden alsof ze wild zijn of zo
Ze kunnen niet uit het water nee, maar als je je hand in het water steekt komen ze er gewoon naar toe en kun je ze aaien
Chimene15 schreef:Weetje wat ik me nou afvraag, hoe hanteer je nou een egel? lijkt me als je hem onder de buik pakt dat die stekels in je hand zitten?
Fiffill schreef:Wat leuk dat je weer een egeltje hebt GMHeb je een foto'tje van hem? Is misschien makkelijker met het verzinnen van een naam!
Waar heb je hem vandaan trouwens? Wie weet ken ik hem (of de oude eigenaar)
Chimene15 schreef:Weetje wat ik me nou afvraag, hoe hanteer je nou een egel? lijkt me als je hem onder de buik pakt dat die stekels in je hand zitten?
Er zitten geen stekels op de buik
@xDonja de lijsten gaan (als het doorgaat) pas in juli in.
Fiffill schreef:Dat komt heel erg veel voor, zo'n reactie. Ken veel mensen die van die bultjes krijgenik heb het gelukkig niet, iig niet op mijn handen. Soms wel op plekken met zachtere huid (binnenkant armen, en een keer mijn gezicht toen ik in slaap was gevallen met Loki naast mijn hoofd
)
Als je een tamme egel hebt kun je hem idd zo oppakken kan ook gewoon met 1 hand (als ze niet te groot zijn) want dan liggen de stekels plat en heb je er geen last van. Anders moet je met 2 handen van onderen de egel opscheppen (kommetje maken).
Chimene15 schreef:Hoe gaat het eigenlijk met je opposum?