Met de tijd krijgen ze ook een grotere hoor! Maar voorlopig lukt het hierin.

Kan me voorstellen dat je ze mist

Gefeliciteerd!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Ik heb mijn dames meegenomen naar mijn ouders in het weekend omdat ik Bella antibiotica moest geven. Ze hebben iedere dag heerlijk bij me gelegen, dat doen ze normaal nooit. Bella ging de eerste avond al meteen bij mijn vader op schoot zitten knarsen en ze zaten allebei zichtbaar te genieten als ze werden geaaid, dat doen ze bij mij thuis echt nooit
Vanillia schreef:Pff Harley had net precies hetzelfde als Bella vorige week: kokhalzen, draden dik slijm. Ze voelt zich nu weer prima, geloof dat de 3e keer op z'n kop zwaaien bij haar wel effect heeft gehadMaar ik snap er echt niks van
Zou toeval kunnen zijn, maar ik vind het wel heel toevallig dat het nu 2 keer in ruim een week gebeurd, heb het idee dat het aan het voer zou kunnen liggen, maar zou eigenlijk niet weten waaraan dan, ik voer niks geks. Ik voer nu Supreme Science Selective brokjes, daarbij wat zaadjes 'voor de lekker' en 3x per week iets van gedroogde meelwormen, beetje ei, etc. En daarnaast nog groente als ik wat heb wat ze mogen hebben. Iemand een idee?
Vanillia schreef:Sharon; absoluut niet aan de staart! Rat tussen 2 handen pakken, wijdbeens gaan staan en dan tussen je benen zwaaien. (http://www.ratteryratyco.nl/de-rat/medi ... verstikken)
Vanillia schreef:Taartje thanks voor je reactie. Plakkerige dingen krijgen ze echt nooit (tenzij ze het van m'n brood jatten ofzo), ik denk inderdaad dat ze gewoon wat te gulzig zijn geweest. Heb gisteren contact gehad met de rattery en die hebben zoiets nog nooit meegemaakt in al die jaren dat ze nu ratten houden, dus baart me toch wel wat zorgen dat het bij mij nu 2x in ruim een week tijd gebeurd. Ik laat voor nu de zaadjes maar even staan, dan maar even alleen saai voer..
Sharon; absoluut niet aan de staart! Rat tussen 2 handen pakken, wijdbeens gaan staan en dan tussen je benen zwaaien. (http://www.ratteryratyco.nl/de-rat/medi ... verstikken)