Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pippa13 schreef:Te leuk om niet te delen, onze zweetwerk training in Duitsland afgelopen week. Echt zo gaaf om hem de sporen goed uit te zien lopen. Ik ben ontzettend trots op Vidar. Die in een paar dagen weer een stuk volwassener is geworden!
Kleine impressie:
Spoortje lopen:
[ [url=m/LL1Uj0.jpg]Afbeelding[/url] ]
En geslaagd!
[ [url=m/WJLBpL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moe terug in de camper:
[ [url=m/saJuld.jpg]Afbeelding[/url] ]
Drico schreef:Gefeliciteerd! Mooi als iemand zo bezig is met zijn hond
Wij hebben afgelopen weekend ook wat nieuws gedaan, er stond namelijk een Herding Instinct Test op de planning![]()
Ik was super benieuwd hoe Sebbie het zou doen, ze kan soms best een beetje een trutje zijnDus ik had er zelf een beetje een hard hoofd in.. maar ik liet haar los en ze ging al direct op de schapen af, en een partijtje fanatiek, nondeju
![]()
Nu gaan nadenken of we eventueel ermee verder willen en waar dit dan zou kunnen (veel willen alleen Border Collies hebben)
[ [url=m/Y6QyrN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/b1TAr8.jpg]Afbeelding[/url] ]
En het rapportje:
[ [url=m/kU3IbV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op het eindje moest je de hond ook hier kunnen roepen, dit lukte nog niet echtMaar gelukkig wel iets wat erin zou kunnen komen
Flux schreef:Drico schreef:Gefeliciteerd! Mooi als iemand zo bezig is met zijn hond
Wij hebben afgelopen weekend ook wat nieuws gedaan, er stond namelijk een Herding Instinct Test op de planning![]()
Ik was super benieuwd hoe Sebbie het zou doen, ze kan soms best een beetje een trutje zijnDus ik had er zelf een beetje een hard hoofd in.. maar ik liet haar los en ze ging al direct op de schapen af, en een partijtje fanatiek, nondeju
![]()
Nu gaan nadenken of we eventueel ermee verder willen en waar dit dan zou kunnen (veel willen alleen Border Collies hebben)
[ [url=m/Y6QyrN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/b1TAr8.jpg]Afbeelding[/url] ]
En het rapportje:
[ [url=m/kU3IbV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op het eindje moest je de hond ook hier kunnen roepen, dit lukte nog niet echtMaar gelukkig wel iets wat erin zou kunnen komen
Omggg zo leuk wat knap van Sebbie!! Hoe wist je dat ze die testen hadden daar? Heb het echt helemaal gemist haha. Lijkt me ook leuk voor Vesper