Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:Jup! Voor de meeste mensen is het drielandenpunt in Vaals meer herkenbaar dan 'Vijlen'. Dat is in ieder geval vijf minuten van ons huis.
Skippy01 schreef:KimD schreef:Jup! Voor de meeste mensen is het drielandenpunt in Vaals meer herkenbaar dan 'Vijlen'. Dat is in ieder geval vijf minuten van ons huis.
Familie in Zuid-Limburg (mijn moeder komt ervandaan), dat helpt met herkenning van plaatsnamenZelf ook nog gekeken naar een huis met grond in het Heuvelland, maar blijven voorlopig toch in Brabant.
KimD schreef:Wij wonen nu gunstig in het Heuvelland, maar gaan nóóit meer terug richting Mechelen / Epen / Slenaken. In het toeristenseizoen blijf je hartstikke dood daar. Absoluut niet leuk om te wonen dan.
Was ook héél blij toen we naar Vijlen vertrokken.
Skippy01 schreef:KimD schreef:Wij wonen nu gunstig in het Heuvelland, maar gaan nóóit meer terug richting Mechelen / Epen / Slenaken. In het toeristenseizoen blijf je hartstikke dood daar. Absoluut niet leuk om te wonen dan.
Was ook héél blij toen we naar Vijlen vertrokken.
Snap ik heel goed ja!
Wij hebben nét iets daar rondom gekeken ook, Vijlen, Lemiers als uitersten, maar ook de andere kant (wat de voorkeur van mijn moeder had) Mheer, Banholt, Sint Geertruid en Noorbeek. Mijn oom woont nu in Schin op Geul, wat voor hem weer een stuk rustiger is dan eerder (woonde in Valkenburg).
kiwiwitje schreef:Hier waren ze toestraks aan t hijsen. ik denk nou zal er met Djes eens bij gaan staan. Maakt allemaal herrie..
Ze vond t niet eens interessant
Citaat:Jammer dat het niet even wat beter bleef liggen! Hier niks gezien helaas. Bij de buren als in Duitsland? Ik moet Arya de Rabies enting eens gaan laten zetten haha. Heel onhandig om zo kort aan de grens te wonen zonder die verplichte enting - vraag me nog steeds af waarom ik die niet liet zetten met de 6 maanden check, zucht. Onze volgende afspraak is pas weer over 2 maanden namelijk dus ben bang dat ik toch nog ervoor een apart consult aan’t betalen kom om die enting te gaan halen.