https://www.limburger.nl/cnt/dmf2019091 ... verdrinken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

estja schreef:De regen in Spanje levert grote problemen op voor dit asiel. Honderden honden en katten dreigen te verdrinken. Vreselijk!
https://www.limburger.nl/cnt/dmf2019091 ... verdrinken

estja schreef:Ik ben het een beetje aan het volgen maar het is echt afschuwelijk. Een verzorgster is erbij kunnen komen maar kon niet veel doen en werd geëvacueerd met een helicopter.
En dan nog mensen die op Facebook met allerlei onzinnige oplossingen komen zoals een rubberboot met bbmotor. Want anders wordt er niet genoeg gedaan. Ik kan me daar zo boos over maken. Er staat een stuwdam open, kom jij daar met je rubberbootje.
 ik moet daar echt om lachen. Niet om die ellende, maar over die stomme opmerkingen over het rubber bootje. Het lijkt me eengoed idee als die rubberbootroepers dan zelf even met dat rubberen bootje gaan varen om hun eigen ideeën
  ik moet daar echt om lachen. Niet om die ellende, maar over die stomme opmerkingen over het rubber bootje. Het lijkt me eengoed idee als die rubberbootroepers dan zelf even met dat rubberen bootje gaan varen om hun eigen ideeën 

Sjolvir schreef:Natuurrampen zijn echt drama... zo sneu al die dieren, maar ook mensen...
Ik krijg er misschien tijdelijk opvang hond bij, moet weg bij huidige adres..... kan beter nasr iemand anders ivm mijn onzekere situatie, maar als er anders niemand is... ze moet met spoed weg waar ze nu is...

Lukasje schreef:Sjolvir schreef:Natuurrampen zijn echt drama... zo sneu al die dieren, maar ook mensen...
Ik krijg er misschien tijdelijk opvang hond bij, moet weg bij huidige adres..... kan beter nasr iemand anders ivm mijn onzekere situatie, maar als er anders niemand is... ze moet met spoed weg waar ze nu is...
Oh ... hou ons op de hoogte indien ze komt!

.... Maar gelukkig is hij heel lief met de poezen. Maar alleen blijven is echt een probleem. Dus mijn sociale leven is behoorlijk veranderd
 .... Maar gelukkig is hij heel lief met de poezen. Maar alleen blijven is echt een probleem. Dus mijn sociale leven is behoorlijk veranderd  . Bij hem heb ik mezelf dus heel erg aan moeten passen. En tja, soms is dat echt minder leuk (zoals gisteravond met een feestje, waarbij ik dan vroeg terug moet), maarja, ik kan m moeilijk terug sturen naar zijn hok in Spanje. Bij MyMartin nemen ze de honden trouwens wel terug, als het echt niet lukt. Die herplaatsen ze dan. Ook een voordeel opvanghonden binnen NL hebben. Dan heeft de stichting dus ook opvangadressen.
 . Bij hem heb ik mezelf dus heel erg aan moeten passen. En tja, soms is dat echt minder leuk (zoals gisteravond met een feestje, waarbij ik dan vroeg terug moet), maarja, ik kan m moeilijk terug sturen naar zijn hok in Spanje. Bij MyMartin nemen ze de honden trouwens wel terug, als het echt niet lukt. Die herplaatsen ze dan. Ook een voordeel opvanghonden binnen NL hebben. Dan heeft de stichting dus ook opvangadressen.

. Daar is alles echt goed geregeld en wat er wordt geschreven over de hond, klopt meestal ook precies -met enkele uitschieters daargelaten-. Het kan wel eens zo zijn, dat bet in NL toch een hele schok is voor een hond. Maar meestal klopt t tot in de puntjes) bij MyMartin staat altijd veel informatie over de honden over hun gedrag. Dus ook als ze niet in NL zijn, weten ze toch veel over het gedrag. Als ze het niet weten (over bijvoorbeeld alleen blijven ofzo), staat dat er ook bij. Dat is dus wel erg handig.
 . Daar is alles echt goed geregeld en wat er wordt geschreven over de hond, klopt meestal ook precies -met enkele uitschieters daargelaten-. Het kan wel eens zo zijn, dat bet in NL toch een hele schok is voor een hond. Maar meestal klopt t tot in de puntjes) bij MyMartin staat altijd veel informatie over de honden over hun gedrag. Dus ook als ze niet in NL zijn, weten ze toch veel over het gedrag. Als ze het niet weten (over bijvoorbeeld alleen blijven ofzo), staat dat er ook bij. Dat is dus wel erg handig.