Molossers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Re: Molossers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 20:28

En niet vast zitten is geen garantie op niet bevruchten

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 20:30

Klopt ook. Dus we gaan het risico gewoon niet nemen,
En het zijn lieve honden hoor maar pups uit deze rassencombi lijkt me niet het beste plan 8-)

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-17 21:19

Jeetje gewoon pech in combinatie met 2 geile en stille ontsnappers :')

Ik zou dat inderdaad ook niet iver me hart kunnen verkrijgen. Dan maar het risico nemen. Maargoed kom je dan ook nooit meer achter toch ? Fijn dat je in termijnen kan betalen

Mijn moeder haar geef is gesteriliseerd voor 150 euro. Dus vind dit echt BIZAR duur :O.

En gelijk heb je ook, puppies van deze combinatie moet jr niet willen. Al helemaal niet net die verschrikkelijke wetsvoorstel voor 2018.

Hoe spreek je trouwens haar nieuwe naam uit ? Maak er in me hoofd van alles van :+

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 22:20

Njati zo spreek je het uit.
Ligt ook nog erg aan gewicht natuurlijk Hoe duur het is. Maar iedereen hier in de buurt rekent dit wel. Duitsland schijnt goedkoper te zijn, maar mijn Duits is zo slecht hahah

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-17 22:24

Ik moest voor werk 12 weken naar Duitsland. Zonder 1 woord te spreken. Wat een ramp was dat :')

Gewicht is 55 kg ongeveer. Ga ervan uit dat zij minder weegt. Maargoed als je je daar prettig voelt, is het geld waard :)

Is buffel trouwens niet aan loeien enzo ?

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 22:32

Zenna woog toen 20 kilo maar was ruim 300 euries. En niet eens alles weggehaald. Op het moment dat ze openlag hebben ze de staat van d'r baarmoeder enz bekeken. Als deze er niet goed uitzag dan ging alles er uit.

Ik zou dat idd ook niet over m'n hart kunnen verkrijgen. Mja een nest wil je ook echt niet zomaar :oo

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 08:40

Buffel word ik nu helemaal gek van ja
Ligt de hele dag enorm te hijgen. Hij begint met piepen, dan begint zij te blaffen en dan gaat hij weer loeien ja en dat om half 6 's ochtends... en als ik niet thuis ben gebeurt dat ook.
Hoop dat dat wel weer over gaat.... >;)
Heb al bedacht dat buffel voorlopig maar even mee moet als we weg gaan. Kan hij niet beginnen en hoeft zij er niet op te reageren.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:07

Buffeltje zal daar lekker op reageren idd! :oo De hormonen gieren door zijn lijf haha!

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:08

Ja zielig is het gewoon.
Ga straks hardlopen, twijfel even of ik ze beide mee neem...

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:18

Ik zou een van de 2 meenemen.
Vergeet niet dat bij beide honden de hormonen door het lijf gieren. Dan is het soms wel even prettig als ze even apart van elkaar kunnen zijn :)

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:37

Heb ze toch beide mee genomen en dat ging dan weer verrassend goed. Kregen allebei een andere mindset en er werd zelfs weer even gespeeld zonder aanbied en rij gedrag.
Ook fijn.
Morgen gaan we uit eten met vrienden, Ergens op terras, dus buffel kan dan mee
Zondag vaderdag gaat buffel mee naar mijn schoonouders. En blijft dan daar. Hij zou eigenlijk ook mee naar mijn vader maar die teef van hem is gisteren loops geworden :') Dus dat doen we maar niet
Woensdag hoef ik pas weer naar het werk. Tot die tijd werk ik thuis. Dus dan even opnieuw aankijken hoe het gaat

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:55

Oooh wat fijn Donna! Dat kan idd ook zomaar verrassend goed uitpakken!

Hahaha slim om Buffel niet mee te nemen naar de andere loopse teef :') Kost je dalijk nóg meer geld! :oo :')

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 14:57

Mijn vader zou wel pups willen van Buffel dus het zou mij niets kosten. Maar dit is de eerste loopsheid van zijn boxer teefje dus lijkt me geen goed idee

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:41

Wat een gedoe zo Donna.

Hier een nieuwe uitdaging. Ik had gisteren mn suprise bachelorette party. Was thuis (hilarisch, we hebben siliconen dildo's gemaakt, dus eerst 1,5 uur kleinen, dan mal, dan siliconen er in) maar milo bleek het heel moeilijk te vinden zoveel mensen in huis. Hij leek echt prima ok en had in zn kennel deel van de avond een fijne mergpijp. Maar hij heeft over de hele avond 2 keer in zn kennel geplast. (hij heeft ook hele tijd gewoon in de woonkamer gelopen/gelegen) De eerste was ook echt een grote plas op zn bedje. natuurlijk vol doorheen gelopen en in gelegen, dus moeten nog hele huis dwijlen nu. Maar denk dat we maar eens vaker meer mensen over de vloer meoten hebben dus...

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:06

Kan inderdaad zijn dat ie dat erg spannend heeft gevonden!

Ik leg Zenna meestal achter als er bezoek komt. Totdat het bezoek eenmaal rustig aan de koffie zit, daarna laat ik Zenna los. 5 minuutjes en ze ligt op haar bot te bijten.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:15

Die van mij vind het juist het meest machtige in de wereld....visite....iedereen aflebberen en heeeel veel aandacht haha. Donna wat een gedoe, maar complete reu en loopse teef samen achterlaten ook al zitten er tien deuren tussen...... Daar gaan ze gewoon doorheen....wat ik niet snap is dat het asiel niet gewoon steriliseert voordat ze naar een nieuwe baas gaan. Zeker met dit kaliber honden wil je toch geen oepsnestjes. En hoe leuk je teefje ook is maar met zon pittig karakter naar andere honden moet je ook niet willen fokken.

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 12:49

Milo vind de visite ook wel erg leuk. Denk dat het feit dat hij deels in zn kennel moest vanwege mn schoonzusje met allergie (heftige allergie) en omdat de workshop meneer nogal veel spullen naar binnen moest zeulen stress gaf. Wel mensen in huis en gebeurde veel, maar hij mocht niet mee doen. Hij heeft ook alleen in zn kennel geplast, niet in de rest vna het huis en toen hij in de woonkamer was is hij lekker op zn kussen gaan liggen slapen. Misschien ook gewoon eens wat vaker bezoek over de vloer hebben.

Oh btw, het resultaat van de bachelorettte avond:
Spoiler:
Afbeelding

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 12:52

Hahaha Geweldig Airborn!!!! _/-\o_ _O- _O- _O-

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 12:54

Omg haha

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 13:16

Dat krijg je als je je beste vriend je bachelor party laat organizeren :P Blijkbaar zoekt hij al 3 jaar een excuus om deze workshop te doen. Gelukkig vond zijn vrouw het ook leuk om te doen :P
Maargoed, dan snap je dat er wel een boel gebeurde in huis qua heen en weer lopen, lachen en doen en veeeeel spullen die door het huis stonden om deze dingen te maken.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 06:47

Ze heeft niet heel lang in het asiel gezeten en volgens de info die zij hadden was ze net loops geweest dus was steriliseren nog geen optie.

Haha airborn wat leuk zeg!

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 10:45

Houden jullie knapperds ook zo van zwemmen? Milo heeft vanmorgen zn eerste rondje al gezwommen, hij snuffelde aan gras en sprong zo de sloot in, IEUW! Zn sloot midden in zeist waar allemaal troep in wordt gegooid. Natuurlijk kon hij er niet zelf weer uit komen dus de baas ook vies. Tja en dan ben je een zielige hond want dan moet je nog onder de douche ook :+ Milo is dus echt verzot op zwemmen tegenwoordig!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 13:27

Nelson en zenna gaan er wel in, maar zwemmen beide niet.

Beast wel! Die lieten we op het pad al los en dan sprong ie zo naar beneden het water in. En dan bleef ie altijd mooi rondjes om je heen zwemmen <3

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 14:23

Charlie zwemt helemaal niet. Die loopt al om als er een plas water op straat ligt :P de held haha.
Als gevolg daar van is hij in twee jaar tijd niet 1 keer gewassen. Stinkt niet en scheelt een hoop gedoe haha.

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 14:34

Hehe, Ja, Kim, als pup weigerde milo ook om door plassen te lopen. Dan was hjij net een katje, iedere pas zn poot afschudden. Daar is hij onderhand wel van af dus :+ Zitten in een plas of op een natte handdoek is nogsteeds stom. En douchen ook.