[HK] Show je aquarium II!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:31

k word er zo moe van... -O- -O- -O- waarom altijd als ik iets bestel, is het of verkeerd geleverd of veel te laat?

Anoniem

Re: [HK] Show je aquarium II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:41

LoveUggs, dan hoor je gelige bolletjes onder de buik te zien :)
Zo ongeveer: Afbeelding

Mioux, het zit je echt niet mee wat bestellingen betreft :(:) Wat hebben ze nu weer niet (optijd) geleverd?

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:42

het is geleverd, dat wel... vraag niet wat.

Ik bestel ZAND, ik krijg korrels...
Ik bestel stenen, ik krijg tweedehands stenen maar betaal nieuwprijs
Ik bestel maponi hout. ik krijg mangrove hout

IK WORD E MOE VAN. sorry van caps maar ik ben zo kwaad... 100 euro weg... en die vent reageert in ene niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:50

Wat een kwal, die zal wel denken 'ik heb het geld nu toch binnen'. Ben je maar mooi klaar mee -O-

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:54

nou ik heb recht op retour he ;) ook volgens zijn site, hij lost t maar op of stort me geld grotendeels terug. laat me niet beetnemen...

Aidenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:01

Mioux schreef:
het is geleverd, dat wel... vraag niet wat.

Ik bestel ZAND, ik krijg korrels...
Ik bestel stenen, ik krijg tweedehands stenen maar betaal nieuwprijs
Ik bestel maponi hout. ik krijg mangrove hout

IK WORD E MOE VAN. sorry van caps maar ik ben zo kwaad... 100 euro weg... en die vent reageert in ene niet!

he bah alweer :(:) waar heb je besteld als ik vragen mag? of was het een particulier ? wel balen zeg :(:)

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:07

nee was een nieuwe zaak, denk geef t een kans bedoel zag er netjes uit, aquacreations. maar zijn nu aan t kletsen want hout gaat retour en ook me geld, stenen wil ik best afspoelen zijn wel hele mooie stenen en mooie kleur maar korrels kan ik ook niks mee...

Aidenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:12

Mioux schreef:
nee was een nieuwe zaak, denk geef t een kans bedoel zag er netjes uit, aquacreations. maar zijn nu aan t kletsen want hout gaat retour en ook me geld, stenen wil ik best afspoelen zijn wel hele mooie stenen en mooie kleur maar korrels kan ik ook niks mee...

heb de site net ff bekeken en het ziet er netjes uit( schijn kan bedriegen ) ik hoop dat je je geld terug krijgt :(:) wel ongelooflijk balen dat alles qua bestellen in de soep loopt

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:14

Spruit schreef:
LoveUggs, dan hoor je gelige bolletjes onder de buik te zien :)
Zo ongeveer: [ [url=m/RB4Sbw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mioux, het zit je echt niet mee wat bestellingen betreft :(:) Wat hebben ze nu weer niet (optijd) geleverd?

Thanks! Het is ZO klein allemaal, en ze laten zich op dit moment ook al een beetje slecht zien, dus t is heel moeilijk om te zien haha.

Jeetje! Wat balen mioux! Hoop snel op een oplossing!

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:16

ja hij heeft toegezegd:

ik:ik weet verder niet, en meen ik serieus, hoeveel ervaring je hebt in aquaria en benodigdheden? is dit heel nieuw nog ? (zand is geen korrel die ik dus had, mahoni is geen mangrove etc)

hij:Nee heb er wel ervaring in aquaria en benodigdheden. We verschillen in mening en dat kan. Wat niet bevalt kan terug gestuurd worden en zal ik de goederen plus het bezorgen vergoeden.

Hij noemt t mening, prima, maar feiten zijn feiten. Mangrove is duidelijk verschil van mahoni en totaal niet het zelfde. Ik stuur dat dus terug en korrel ook want ik wil zand, geen korrel. Ben geen donatie centrum, ik ben een klant die besteld en dat wil ik ook ontvangen anders mag t terug en geld terug. En dat is nu toegezegd dus retourtje :D

Aidenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:19

Mioux schreef:
ja hij heeft toegezegd:

ik:ik weet verder niet, en meen ik serieus, hoeveel ervaring je hebt in aquaria en benodigdheden? is dit heel nieuw nog ? (zand is geen korrel die ik dus had, mahoni is geen mangrove etc)

hij:Nee heb er wel ervaring in aquaria en benodigdheden. We verschillen in mening en dat kan. Wat niet bevalt kan terug gestuurd worden en zal ik de goederen plus het bezorgen vergoeden.

Hij noemt t mening, prima, maar feiten zijn feiten. Mangrove is duidelijk verschil van mahoni en totaal niet het zelfde. Ik stuur dat dus terug en korrel ook want ik wil zand, geen korrel. Ben geen donatie centrum, ik ben een klant die besteld en dat wil ik ook ontvangen anders mag t terug en geld terug. En dat is nu toegezegd dus retourtje :D

yes gelukkig *\o/* wel raar dat die man die fouten heeft gemaakt, van het zand kan gebeuren van het hout is toch wel erg verschillend van elkaar . heb zelf ook wel eens de verkeerd korrel grootte zand gekregen maar het blijft vreemd . het is een bedrijf dus dan verwacht je dat soort fouten eigenlijk niet..

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:21

Afbeelding
dit kreeg ik als mahoni... is duidelijk mangrove maar goed "meningen" verschillen

Ik kreeg dit als zand 1 mm
Afbeelding

duidelijk geen zand toch?

Aidenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:23

@Mioux dat hout is toch wel duidelijk anders dan de soort die jij besteld had , die man had eventueel google kunnen gebruiken om het zeker te weten. dat zand lijkt wel een beetje op dat caviar ''zand''

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:24

ja dit is korrel, die heb ik ooit gehad en is niet fijn en krijg je niet schoon ! word uiteindelijk helemaal groen kan ik dus niks mee in een zand aqua...

En dit is wat ik besteld heb:
Afbeelding

Aidenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:26

@Mioux volgens mij heeft de kerel geen idee waar hij mee bezig is als hij dat soort fouten maakt, vooral met het zand want wat jij hebt ontvangen is duidelijk te groot , gelukkig krijg je je geld terug

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:29

nou ik vroeg ook aan hem of alles nieuw was voor hem :P hij zegt al jaren minstens 10 jaar in deze zaken te zitten... vraag ik me af of hij zich verdiept heeft. Simpele google had hij t ook al gezien.

dit had ik besteld:

VDL AQUARIUMZAND BEACH 1 MM - 10 KG

1 mm is dus niet zoals die korrel zijn aanzienlijk groter, en staat zand geen korrel ;)

Aidenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:33

@Mioux volgens mij heeft die kerel geen idee waar hij over praat :') 1mm is toch wel wat kleiner dan die korrels ,misschien vond hij dat wel klein genoeg :+

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:33

ik heb werkelijk geen idee maar heb zelfs foto gestuurd welk zand ik heb en dat ik dus die ook zoek en we kwamen uit op deze die noemde hij en dat t zand was. Dit is net een ballenbak voor me vissen als ik t ermee vul...

nate

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:37

LoveUggs schreef:
Weet iemand welk visje dit is?

[ [url=m/N6uJa1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Denk er aan mn hele bestand te veranderen behalve de molly's, platy's, dwerg gourami's, en cory's, maar om te verkopen moet ik wel alle namen weten :+ dit is de enige die ik niet weet.

Ik wil er dan graag nog een koppeltje dwergjes bij, en een paar platy's, want ik vind ze onwijs mooi in mn bak staan. :j <3

Late reactie, maar ik zag dat volgens mij niemand erop gereageerd had.

Volgens mij is het een chinese danio :o

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:56

nate schreef:
LoveUggs schreef:
Weet iemand welk visje dit is?

[ [url=m/N6uJa1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Denk er aan mn hele bestand te veranderen behalve de molly's, platy's, dwerg gourami's, en cory's, maar om te verkopen moet ik wel alle namen weten :+ dit is de enige die ik niet weet.

Ik wil er dan graag nog een koppeltje dwergjes bij, en een paar platy's, want ik vind ze onwijs mooi in mn bak staan. :j <3

Late reactie, maar ik zag dat volgens mij niemand erop gereageerd had.

Volgens mij is het een chinese danio :o

Klopt! Was er idd al achter via fb :')

Morgen gaan de gourami's weg. :j ik had er een plekje voor maar ging toch niet door, maar wel reactie van de winkel waar ik ze gehaald heb. Had een mail gestuurd met dat ik verkeerd ben ingelicht en er helaas niet van af kwam dus dat ik samen tot een oplossing wilde komen omdat ze normaal geen vissen terug nemen.
Ik mag ze terug brengen en voor het bedrag dat ik betaald heb voor ze wat nieuws mee nemen.

95Ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 17:26

Ik heb laatst een anubias nana gekocht en die op een steen gebonden met visdraad. Nou laat 'ie echter al z'n bladeren los... inmiddels is 'ie zeker de helft kwijt. Kan het zijn dat dit emerse bladeren zijn en dat 'ie nu submerse bladeren aan gaat maken of werkt dat niet zo bij anubias en is 'ie gewoon aan het sterven?Ik maak me een beetje zorgen...

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 18:39

Niet te strak gebonden neem ik aan?
Heb je voeding en/of co2 in het water zitten

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 00:10

Ik wou jullie even mijn uitzicht vanuit bed laten zien! :D
Ik heb net gevoerd dus het is wat troebel door t gerotzooi van de garra's en cory's..

Afbeelding

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 00:25

Haha gezellig zo'n aquarium in je kamer!

Ik geloof trouwens dat ik van een van mn babymolly's t geslacht al kam zien! *\o/* is de grootste van het stel, en er is duidelijk een drie hoekig vinnetje te zien aan de onderkant. :j dus denk dat het een meisje is :')

Ik moest vanavond 'even 2 uurtjes' bezorgen.. Moest om 6 uur beginnen, was er om kwart voor 5 al omdat ik even wat wilde eten. Om kwart over 5 werd ik naar beneden gestuurd om alles in te laden want t was zo veel.. Ik had van 6 tot 8 bezig moeten zijn. Reed om 10 over 6 weg, en kwam om 5 voor 10 pas terug bij de zaak..
Die even 2 uurtjes werden mooi even 5 uurtjes.. Dus even goed in de gaten houden of het word aangepast in mn uren.. Ben gesloopt :')

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 08:31

Das niet echt prettig!
Hebben ze op mijn werk ook een handje van hoor. Ook genoeg mensen die ook bijv om 5 moeten beginnen en dan pas om 20 over komen aankakken..