Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mioux schreef:het is geleverd, dat wel... vraag niet wat.
Ik bestel ZAND, ik krijg korrels...
Ik bestel stenen, ik krijg tweedehands stenen maar betaal nieuwprijs
Ik bestel maponi hout. ik krijg mangrove hout
IK WORD E MOE VAN. sorry van caps maar ik ben zo kwaad... 100 euro weg... en die vent reageert in ene niet!
Mioux schreef:nee was een nieuwe zaak, denk geef t een kans bedoel zag er netjes uit, aquacreations. maar zijn nu aan t kletsen want hout gaat retour en ook me geld, stenen wil ik best afspoelen zijn wel hele mooie stenen en mooie kleur maar korrels kan ik ook niks mee...
Spruit schreef:LoveUggs, dan hoor je gelige bolletjes onder de buik te zien![]()
Zo ongeveer: [ [url=m/RB4Sbw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mioux, het zit je echt niet mee wat bestellingen betreftWat hebben ze nu weer niet (optijd) geleverd?
Mioux schreef:ja hij heeft toegezegd:
ik:ik weet verder niet, en meen ik serieus, hoeveel ervaring je hebt in aquaria en benodigdheden? is dit heel nieuw nog ? (zand is geen korrel die ik dus had, mahoni is geen mangrove etc)
hij:Nee heb er wel ervaring in aquaria en benodigdheden. We verschillen in mening en dat kan. Wat niet bevalt kan terug gestuurd worden en zal ik de goederen plus het bezorgen vergoeden.
Hij noemt t mening, prima, maar feiten zijn feiten. Mangrove is duidelijk verschil van mahoni en totaal niet het zelfde. Ik stuur dat dus terug en korrel ook want ik wil zand, geen korrel. Ben geen donatie centrum, ik ben een klant die besteld en dat wil ik ook ontvangen anders mag t terug en geld terug. En dat is nu toegezegd dus retourtje
LoveUggs schreef:Weet iemand welk visje dit is?
[ [url=m/N6uJa1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Denk er aan mn hele bestand te veranderen behalve de molly's, platy's, dwerg gourami's, en cory's, maar om te verkopen moet ik wel alle namen wetendit is de enige die ik niet weet.
Ik wil er dan graag nog een koppeltje dwergjes bij, en een paar platy's, want ik vind ze onwijs mooi in mn bak staan.![]()
nate schreef:LoveUggs schreef:Weet iemand welk visje dit is?
[ [url=m/N6uJa1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Denk er aan mn hele bestand te veranderen behalve de molly's, platy's, dwerg gourami's, en cory's, maar om te verkopen moet ik wel alle namen wetendit is de enige die ik niet weet.
Ik wil er dan graag nog een koppeltje dwergjes bij, en een paar platy's, want ik vind ze onwijs mooi in mn bak staan.![]()
Late reactie, maar ik zag dat volgens mij niemand erop gereageerd had.
Volgens mij is het een chinese danio