http://konijnenopvangdenhaag.dierenbesc ... r/17/91043
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tarzan schreef:Ik heb de discussie even opgezocht(was nieuwsgierig geworden)
Had je bericht even niet goed begrepen en wist niet dat het een dierenwinkel konijn was die je naar de opvang had gebracht (dacht dat je zelf weer ene erbij had).
Maar ook dan vind ik, elk gered dier is er 1 ... Ik snap de discussie op BB wel, snap heel goed wat ze bedoelen, maar daarentegen snap ik jou en jouw handelen ook heel goed, ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan.
Welke bepaalde winkel bedoel je Eske? (ben ik benieuwd naar!)
Ik dacht trouwens dat de Praxis Tuin zou stoppen met de verkoop van dieren ... was laatst even daar en zaten er toch echt jonge dieren! Of heb ik gemist vanaf wanneer dit in zou gaan?
Sam kwam ook bij zo'n lieve zelf fokkende dierenwinkel vandaan, die had ook steeds maar 1 nest in z'n winkel en gaf ze zelf Cuni Complete en heeft mij overgehaald dit ook te voeren omdat dit veel beter was dan alle andere troep, haha weet ik nog goed, zo'n leuke oude man die het beste voor had met z'n beestjes (winkel bestaat ook helaas niet meer)
En tja Ollie komt ook van een winkel, maatja hij heeft het goed dus mooi toch? De andere 3 zijn uit de opvang waarvan 1 van een oeps-nestje is .. tja die dingen gebeuren nu eenmaal!