Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JesdaJinn schreef:Even over die sprongtechniek.
Doe je gewoon 5 sprongen achter elkaar in een logische afstand en dan hoe hoog?
Heb toen ik net met Jaxx begon ook zo iets gedaan maar nooit iets achter gezocht. Ik deed dan alle hoogtes en ene iets dichterbij, andere iets verder weg. Oxer er tussen zodat hij echt moest nadenken voor het springen. Dat was wel het doel maar wist niet dat het een naam had

Keuzes maken noemen ze dat.
Maar we zullen wel 2at wedstrijden in NL moeten lopen voor het promoveren, je mag helaas niet alles meenemen van het buitenland. En andere ondergrond is NL ook weo fijn.
Machie schreef:Is dat agility Geek? Dat heb ik met Lumoz gedaan, alle puppy oefeningen![]()
Ik snap je goed hoor, ik ben ook blij dat mijn favoriete instructeur binnenkort weer een weekend in Nederland is. Soms zijn andere ogen echt ff belanrijk.
Levita schreef:Roy Fonteijn zit in Hoensbroek, die man kan zo goed lesgeven. Geen idee of hij plek heeft en of jij daar enigszins in de buurt woont
Levita schreef:Je kan wel goed merken dat ik totaal niet topografisch onderlegd ben hahahaha.
Evelien kan ik zeker aanraden, ik ken haar persoonlijk goed en heeft veel ervaring met aussies. Lieve meid ook.

JesdaJinn schreef:Weten jullie nog hallen die je kan huren met baan?
We hebben er al 2 gehuurd in DUitsland. 3e staat op de planning.
Maar misschien dat jullie nog meer weten.
Weet dat er wel aardig wat zijn maar voor ons allemaal ver rijden maar misschien toch een keer de moeite waard om er heen te rijden met een groepje
Natasja22 schreef:@KimD hoe werkt dat dan online trainen. Stuur je dan filmpjes op aan de hand van de oefeningen die je die week leert? (Lijkt mij lastig als je geen plek hebt die je regelmatig mag gebruiken.)