Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaplaars schreef:@moonsparkle: dan doen wij gewoon een poedel date!![]()
Super leuk om die twee kleintjes zien!
Pixy (leuke naam!) is ook prachtig zeg! Ik heb even gemist wat voor ras ze is. Maar ze is in elk geval een eyecatcher
KimD schreef:Ik vermijd honden compleet aan de riem, sowieso hebben wij gigantische piranha's aan de riem als ze iets teveel in personal space komen (terecht, mag ook, vind ik best en handig) maar kunnen, indien ik het vraag, zonder gezeur passeren, dus mensen vermijden ons vanzelf.
Zeker als ik op dinsdag met 12 aan de riem kom in één hand en een pup onder de arm. Mensen lopen dan met een zeer ruime boog om ons heen of duiken het veld zover in dat ze beter de boer kunnen helpen met ploegen.
Nicky91 schreef:KimD schreef:Ik vermijd honden compleet aan de riem, sowieso hebben wij gigantische piranha's aan de riem als ze iets teveel in personal space komen (terecht, mag ook, vind ik best en handig) maar kunnen, indien ik het vraag, zonder gezeur passeren, dus mensen vermijden ons vanzelf.
Zeker als ik op dinsdag met 12 aan de riem kom in één hand en een pup onder de arm. Mensen lopen dan met een zeer ruime boog om ons heen of duiken het veld zover in dat ze beter de boer kunnen helpen met ploegen.
Misschien voor jou al een tijd geleden![]()
Maar hoe deed jij dat met 1 hond?
Ik merk dat Mezzy steeds vaker en ik kan het ook echt niet pijlen, honden wegsnauwt als Piranha.
Ik weet dat zij een grote personal space heeft, dus ik houd daar al rekening mee en bij sommige honden loop ik dus al de andere kant op, of lijn ik haar aan en ga aan de kant staan. (soms zonder resultaat en dan krijgen die mensen of hun hond wel te horen dat ze heel snel weg moeten gaan)
Maar ik merk dat ik het soms wel lastig vind om daar m'n weg in te vinden met 1 hond, want ze is niet angstaanjagend genoeg dat mensen zelf afstand nemen van haar
Pippa13 schreef:Te leuk om niet te delen, onze zweetwerk training in Duitsland afgelopen week. Echt zo gaaf om hem de sporen goed uit te zien lopen. Ik ben ontzettend trots op Vidar. Die in een paar dagen weer een stuk volwassener is geworden!
Kleine impressie:
Spoortje lopen:
[ [url=m/LL1Uj0.jpg]Afbeelding[/url] ]
En geslaagd!
[ [url=m/WJLBpL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moe terug in de camper:
[ [url=m/saJuld.jpg]Afbeelding[/url] ]