Dus even de afsluiting gebruikt. Blijven ze tenminste stilzitten haha

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

? Hele leuke konijnen.
. Wat schattig. Mooie kleur, die grijze. Mooie club heb je lopen.

worden ze daar ook allemaal gekoppeld?

ik geef River diarree remmers sinds vanmorgen en dat lijkt dus ook aan te slaan! Bailey is zelf diarree vrij geworden! Ze was gelukkig ook al bijna 100 gram aangekomen!

Art_Ificious schreef:Mijn konijnen heb ik een bakje water gegeven sinds vorige week. Ze dronken aan het flesje maar leken er niets uit te krijgen.
Nadat ik ze het bakje gaf vlogen ze zowat op het bakje af en dronken beide alsof ze de hele nacht niet konden drinken.
. Je leest dat toch wel vaker, dat ze uit die flesjes minder vocht krijgen. Wij doen maar gewoon beide
.
.
.
. Ik neem aan dat je enkel overdag in de ren bedoelt of? Want snachts kan het al best koud zijn. Eventueel een kartonnen doos of ander huisje in de ren met wat stro in, dan kunnen ze als ze het koud hebben altijd nog daar gaan zitten.
. Ik moet hier heel veel geduld hebben en als ze eens een keer leuk zitten zo stil en onopvallend mogelijk naar de ren sluipen om een foto te maken

. Ben eerder voorstander van het voer wat door de ren strooien of in van die voerballen zodat ze er wat voor moeten werken, maar met Lilly haar snot en het feit dat ze geen voortanden meer heeft is dat echt niet te doen helaas. Het beest eet meer zand dan brokjes dan denk ik...

.
Maar daar eten ze met net zulke lange tanden van als gewone weidehooi wat we voor de paarden hebben.. en ze eten zo langzaam, dat de baaltjes die er nu staan net zo goed bestoft zijn
Dus dat doen we ook niet meer
Was duur zat, zegmaar
.