Gowlan schreef:Net bericht gehad, we mochten toch nog kiezen tussen een reutje of een teefje. Er heeft iemand vanaf gezien. Lucky us!![]()
Woepsie: wat super super schattig!!!
Wat super. Heel leuk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiimm_ schreef:Wat een puppy nieuws allemaal![]()
Al ben ik toch wel blij dat ik die tijd nu achter de rug heb
KimD schreef:Kiimm_ schreef:Wat een puppy nieuws allemaal![]()
Al ben ik toch wel blij dat ik die tijd nu achter de rug heb
Ik vind puppy's ook echt vreselijk. Het liefst zou ik ze allemal pas willen krijgen op 16 weken. Tussen 7 & 16 weken vind ik er echt helemaal niks aan.
Deze leeftijd vind ik dan wel aandoenlijk, het Pokemon nest is nu 23 dagen oud.
Mijn Mazikeen, oftewel Maze.
Dit is echt prima thee drinken zo.(ze ligt inderdaad op de eettafel
)
[ [url=m/ayBcTg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iQpJWg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hSkOqV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1D65cw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was afgelopen weekend, het gaat nu snel.
[ [url=m/RWmdH1.jpg]Afbeelding[/url] ]
freetorun schreef:Hier kijken we vooral uit naar de tijd dat Zack als volwassene heerlijk mee aan de wandel gaat. Met een pup is dat toch wat korter en intensiever begeleiden. Al ben ik al heel blij met hoe het gaat!
Gister heeft hij heeerlijk met een andere BC pup gespeeld. Beestje was 3 weken jonger en wat was het verschil groot! Zack is echt veel puppy pluis al kwijt en rent al zelfverzekerd op honden af. De andere pup was nog echt een zachte pup en in het begin wat onzeker. Zo reageerde Zack ook in het begin. Wat gaat dat snel met honden he
Nog wat fotootjes van vorige week
[ [url=m/RTULqB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kZphe6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PKSsaL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nicky91 schreef:KimD schreef:
Ik vind puppy's ook echt vreselijk. Het liefst zou ik ze allemal pas willen krijgen op 16 weken. Tussen 7 & 16 weken vind ik er echt helemaal niks aan.
Deze leeftijd vind ik dan wel aandoenlijk, het Pokemon nest is nu 23 dagen oud.
Mijn Mazikeen, oftewel Maze.
Dit is echt prima thee drinken zo.(ze ligt inderdaad op de eettafel
)
[ [url=m/ayBcTg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iQpJWg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hSkOqV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1D65cw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was afgelopen weekend, het gaat nu snel.
[ [url=m/RWmdH1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuke naam Kim!![]()
![]()
Mezzy is ook afgeleid van Mazikeen-Maze, ik vond Maze te veel als Mees klinken daarom heb ik er Mezzy van gemaakt
KimD schreef:Nicky91 schreef:Leuke naam Kim!![]()
![]()
Mezzy is ook afgeleid van Mazikeen-Maze, ik vond Maze te veel als Mees klinken daarom heb ik er Mezzy van gemaakt
Ik ben er inmiddels aan gewend dat mensen onze hondennamen toch niet uitspreken zoals het hoort.
x_Jeanine_x schreef:kiwiwitje schreef:MEZDI
Daar krijg ik temtation Island beelden bij...
Gowlan schreef:Het was een enorm turbulente dag gisteren voor de fokker, beide dames zijn bevallen en helaas ging het niet zonder slag of stoot.
Maar gelukkig zijn er in totaal 7 knappe, gezonde pupjes geboren, 4 reutjes en 3 teefjes. Wij gingen er vanuit dat we helaas geen pup zouden krijgen van deze nestjes gezien wij nummer 7 op de lijst waren.. Toen ineens onverwacht bericht van de fokker, zij hebben besloten om in plaats van 2 pups aan te houden, slechts 1 reutje te houden en het bericht dat wij dus een hondje krijgen.![]()
Echter is het niet zeker of wij een teefje kunnen krijgen omdat we laatste keuze (wat betreft de pups) hebben.
Na overleg met mijn vriend hebben we besloten dat wij, ongeacht welk geslacht het wordt, er graag voor willen gaan.![]()
Hopelijk hebben de mensen voor mij snel een keuze gemaakt welk geslacht zij graag willen, zodat duidelijk wordt welke pup van ons wordt.
Elk bericht wat we ontvangen over de pups, gaat mijn hart sneller van kloppen. Veel momenten al gehad dat mijn hart ook echt een sprongetje maakte bij het horen van berichten en zien van foto's hihi. Ze zijn vandaag ook alle 7 al goed aangekomen zei de fokker. Al met al leef ik op een soort roze wolk hihi.