fijn dat de paardenneuzen goed in de smaak vallen Simone! Onze leverancier heeft ze helaas momenteel niet meer. En weten niet wanneer ze weer op voorraad komen. Dus ik ben ondertussen bij wat andere leveranciers aan het peilen. Want wij vinden ze ook ideaal!
Klinkt als een leuke hondenschool!
Ook ik heb je inmiddels op instagram gevolgd

Wat een prachtige foto's weer Curse. wat ben je gezegend met zulke mooie plekken om te wandelen. Heerlijk overzichtelijke stukken ook!
Jammer dat niet alle wandelingen helemaal gewenst verliepen. Maar van de andere kant is alles ook wel weer een leermoment geweest voor Arya. Zo leert ze ook dat niet alle honden altijd willen spelen. En dat gewoon samen wandelen ook leuk is.
Ik loop hier ook tegen verschillende hondenscholen aan die als je wil gaan speuren allemaal willen dat je eerst bij hun gehoorzaamheid doet of inderdaad een papiertje hebt dat de hond de cursus gehaald heeft.
Ik heb besloten bij iemand die zelf gespeurd heeft om daar een ''lesje'' te pakken zodat we nu zelf verder kunnen.
Helaas wat dingetjes tussen gekomen waardoor we nog maar 2x hebben kunnen speuren. Maar ik weet nu hoe t moet. Dat scheelt.
Ik vind shows wel heel leuk hoor. Maar dan kom je op t moment dat je t goed wil doen en iedereen kijkt enzo. En dan stress. Zodra ik er ben is het ook goed. En we maken er altijd een gezellige dag van met een groepje dat is ook heel wat waard.