Gister reed ik naar mijn ouders en toen vond een roofvogel ( geen idee welke ging te snel) het nodig om in de berm, een ik denk prooi aan te slaan, vlak naast mijn auto, ik schrok me dood daarom ook niet gestopt voor een foto haha
Haha heb ik ook eens gehad op de motor. Het enige wat ik kon doen was gewoon doorrijden anders had ik een flinke smakkerd gemaakt Je schrikt je he-le-maal de ********
Die duif is net zo dom als de muizen die op mijn 5 bij 3 meter afgezette terras bij mijn katten komen buurten. Ze hebben de hele wereld, maar gaan precies naar die plek die gevaarlijk voor ze is.....
Het meisje was uit t publiek weggelopen. Die vogel volgde gewoon zn instinct. Geloof er niets van dat de vogel de schuld krijgt. Zoiets is toch eigen risico. Dit was ook niet echt NL zo te zien.
Vanochtend een dode (ik denk) sperwer in onze bak (ik dacht, wat heb ik nu voor gekke bult in de bak). Bij de nek gegrepen, maar daarna hebben ze hem gewoon laten liggen. Er vliegen hier ook buizerds, maar had niet gedacht dat die een sperwer konden pakken. Uilen zijn hier ook, maar zijn die zo territoriaal?
_Dracarys
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-18 21:20
Ze zijn territoriaal inderdaad, maar een gezonde sperwer is supersnel, wellicht verzwakt door de hitte van afgelopen weken of vergiftigd?
Christiene
Geplaatst: 18-07-18 22:55
En een steenarend zit letterlijk op een steen (,rots)te wachten tot die een prooi ziet? maakt niet uit als die groter is dan hem zelf ..dat kind is best groot. Steenarend is ook groot ik heb in Boedapest een op de hand gehad voor de foto als toerist ( die had een kap over zijn ogen) jaren terug.