Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bix schreef:Hier hebben we het behang destijds geverfd. Dus ik heb nu thv hun verblijf (waar een aantal speelbomen op staan) allemaal witte plekjes op de muur. Heel decoratief! Ik heb de verf nog in de schuur staan, dus af en toe tip ik het maar wat aan
Cayenne schreef:Ah gut, lief bedoeld van je tante maar een dier als cadeau geven is niet heel handig.
Ik hoop dat je snel een plekje vind!
Cayenne schreef:Euh, nou ik heb valken van 35 euro die al ruim 500 euro hebben gekost (en eentje zelfs het dubbele), maar ik vind niet dat je de aanschafprijs mee moet laten tellen. Het is een dier en daar moet je voor zorgen. Als het zoveel geld kost, so be itDe waarde die ze voor mij hebben is sowieso niet in geld uit te drukken.
Faelynn schreef:Cayenne schreef:Ah gut, lief bedoeld van je tante maar een dier als cadeau geven is niet heel handig.
Ik hoop dat je snel een plekje vind!
Klopt, ik vind dieren geven ook echt not done, maargoed, oma hield van vogels in de tuin dus ze wou er vast ook wel een in huis![]()
Ze heeft copd en moeite met lopen, schoonmaken van als die pluisjes is voor haar dus ook nauwelijks te doen, ze heeft al een hulp in huis om zich zelf te wassen, laat staan dat ze met plezier voor dat beestje kan zorgen, maargoed, impulsief idee van mijn tante, niks meer aan te doen, ik hoop nu dat ze hem af wil staan voor een beter plekje en dat ik wat kan vinden
Bix schreef:Ahh, dat is fijn Kiimm_!
Hier alweer een afspraak gepland voor een van de Japanse Meeuwtje, die ik pas sinds 11-01 van dit jaar heb. Snaveltje groeit afwijkend, terwijl wel aan alle randvoorwaarden wordt voldaan. Advies gevraagd aan Rob van Zon. Kan meerdere oorzaken hebben, van minder onschuldig door voedingstekort (wat ik zelf niet denk), tot minder onschuldig...leverprobleem of zelfs polyomavirus.
Snaveltje gaan ze slijpen en er volgt een onderzoek naar aanwezig van het polyomavirus. Even 120eu aftikken. Vind het wel pittig voor een diertje dat je bij wijze van spreken zo weer koopt voor 10eu. Of ben ik nu heel bruut?
Bix schreef:Oke, dus ik moet me niet te snel ten onrechte op kosten laten jagen? Rob van Zon noemde wat mogelijkheden, en de arts waar ik heen ga is daar van op de hoogte. Ik kan helaas geen foto tonen, ze zijn zo snel, haha!
Bedankt voor je info in iedergeval!