Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 20:10

lifaya schreef:
Wat een knapperd hierboven!

Ginger heeft bloed bij haar ontlasting, althans, er zat een rode druppel aan haar vacht en haar anus lijkt wat good/gevoelig. Pfff...

Dat klinkt niet goed.... Hoop niets ernstigs!

Rennie89

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 20:13

Naja het zal niks ernstigs zijn, als ik het zo zie, want ze eet gewoon goed, drinkt goed en is actief, maar ik wil wel dat het natuurlijk gewoon opgelost is... Ik ga even zo met mijn pa bespreken. Ik kan eerst nog een ontlastingen onderzoek laten doen, maar er werd aangeraden om toch gewoon een onderzoek bij haar zelf te doen.

gaby12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 20:21

lifaya schreef:
Naja het zal niks ernstigs zijn, als ik het zo zie, want ze eet gewoon goed, drinkt goed en is actief, maar ik wil wel dat het natuurlijk gewoon opgelost is... Ik ga even zo met mijn pa bespreken. Ik kan eerst nog een ontlastingen onderzoek laten doen, maar er werd aangeraden om toch gewoon een onderzoek bij haar zelf te doen.

Ik heb een vermoeden dat de giardia dan nog niet helemaal weg is,dus even bij haar een uitstrijkje laten maken.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 20:27

Het gekke is dat de ontlasting niet meer zo erg stinkt als dat het eerst deed, dat was echt niet te harden! Maar denk idd dat ik de ontlasting weer ga laten testen.

lor1_1984Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 20:36

Kan ook zijn dat het gewoon wat geïrriteerd is. :)

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 20:42

_Karlijn schreef:
Ahh arme Sammie. Kat van mijn moeder had da rook eens gedaan, bakkie idd helemaal dik, was geen porum haha.

:')
Ik lees deze post net terug en proest mijn cola bijna uit :') het moge duidelijk zijn dat dit een combinatie was van niet opletten en autocorrect _O-

gaby12

lifaya schreef:
Het gekke is dat de ontlasting niet meer zo erg stinkt als dat het eerst deed, dat was echt niet te harden! Maar denk idd dat ik de ontlasting weer ga laten testen.

Beter is dat de DA bij haar even anaal een monster neemt. Is de ontlasting nu wel altijd wel van vaste vorm dus een stevige drol.

bowena_84

Oei, das naar Lifaya!

Wat een mooierd is die Neko toch, hij surrenderd zich compleet roos :))
En Ginger mag er ook echt zijn <3

Sowieso veel prachtige kittens in dit topic!
Ben benieuwd naar de krabpaal Meisje :))

Ohnee een hele vogel :oo wij vonden vroeger ook regelmatig half vergane lijkjes thuis :=

Oh arme Sammie, soms zijn ze ook hardleers :(:)

Ik heb vandaag het adoptiegeld overgemaakt en het contract is naar mij onderweg *\%/* Zodra ik het terug gestuurd heb krijg ik bewijs van alles en is Lydia officieel van mij *\%/* Ik mag dan haar chip op mijn naam zetten en er word een vlucht geboekt :):)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-15 20:45

Heb je al een naam? :D

Ik zou haar even goed laten testen lifaya..
Arme Sammie, dat is toch ook geen lekkernij.. :+

Ooooooooooh Celine wat een leuk stel. <3

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 21:15

Roosch schreef:
Heb je al een naam? :D

Ik zou haar even goed laten testen lifaya..
Arme Sammie, dat is toch ook geen lekkernij.. :+

Ooooooooooh Celine wat een leuk stel. <3

Het viel te proberen he, volgens Sammie moet je alles geprobeerd hebben :+

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 21:33

Balen lifaya! Toch inderdaad even goed laten testen..

En oh jeetje, arme Sammie! Daar ben ik ook steeds zo bang voor als Sienna weer achter bijen/hommels/wespen aan vliegt en ze onder haar poot gevangen houd en wilt opeten.. Hopelijk heeft Sammie ervan geleerd!

Roosch, ik vind Neko echt helemaal geweldig, wat een enorm gave kat is dat ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 21:35

Toen was het topic ineens uit mijn lijst :l

Wat een knapperd!

Hier durven ze inmiddels helemaal naar boven in de paal, hebben ze net samen op het hoogste plankje betrapt :o

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 22:17

Celine_Famke schreef:
Balen lifaya! Toch inderdaad even goed laten testen..

En oh jeetje, arme Sammie! Daar ben ik ook steeds zo bang voor als Sienna weer achter bijen/hommels/wespen aan vliegt en ze onder haar poot gevangen houd en wilt opeten.. Hopelijk heeft Sammie ervan geleerd!

Roosch, ik vind Neko echt helemaal geweldig, wat een enorm gave kat is dat ook!

Ik zag hem ook achter van alles aan rennen, van hommels tot simpele vliegjes. In het begin hield ik hem weg van die steek beesten maar op een moment was het geen doen meer.
En vandaag ineens gebeurde het, had er niet eens erg in! Toch maar goed dat ik in z'n bek heb gekeken anders zat die angel er nog..

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 22:34

Roosch schreef:
:')
Waar lijkt ie op deze foto dan op?
[ Afbeelding ]

Een vampier . :+ wel een hele knappe!

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 22:56

Och lifaya, maak je je zorgen?

Wij zouden een paar weken geleden onze kitten ophalen maar die bleek toen heel ziek te zijn. Het katertje bleek nierfalen te hebben en is dus ingeslapen bij de fokker. We hadden het beestje 1 keer gezien maar vonden het toch heel erg. Desondanks zijn we toch vrij snel op zoek gegaan naar een andere kitten aangezien onze boskat dringend behoefte heeft aan gezelschap. En we hebben er een gevonden! Een maine coon x brits langhaar <3

Afbeelding

Een enorme plofbol met een heel bijzonder kleurtje, overduidelijk smoke. Maar of hij overheersend bruin of grijs gaat worden is vooralsnog onduidelijk <3

maria1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 09:41

Aah wat een knapperd winnie , zonde zeg dat dat andere ukje zo jong al zo ziek bleek te zijn..

Onee sammie, wat gevaarlijk!!

Spannend Bowena, zo leuk om daar op die manier naar toe te werken

Ginootje wat een knap poppetje toch

Lifaya jeetje das schrikken, hopelijk niks ernstigs. .

Wij hebben inmiddels Hairy Harry gehaald. Hij is zo mensgericht al, heb ik nog nooit eerder meegemaakt met kittens, maar ik was dan ook alleen boerderij kittens gewend. Haha nou even fotospam hoor!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nieuwe tuigje passen was ook geen probleem
Afbeelding

Met andere poesie komt ook wel goed
Afbeelding

En zo slaapt hij nu langs mijn arm
Afbeelding

Im in loveeee

lor1_1984Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 10:34

Dat tuigje heeft Mowgli ook! :D

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 10:59

Ik heb ook een tuigje voor die van mij... Maar die weet nog niet zo goed wat ze er mee aan moet! Gaat echt doodliggen ermee & loopt niet mee.. :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 11:42

Ginger begon net opeens te krijsen, echt een heel klaaglijk gejank :( vlak daarna heeft ze haar eten uitgekotst. In principe is 1 x eten uitkotsen geen probleem, zeker niet als ze nog gewoon eetlust heeft en relatief actief is (het is veel te warm nu, dus ik verwacht ook niet dat ze rondracet)... Pfff... Drama

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 11:57

Pfff sterkte :(

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 12:05

Ze is echt een beetje ziekjes... Lifaya.. Sneu hoor ;(

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 13:04

Ga je het aankijken of toch even een bezoekje aan de dierenarts brengen zo vlak voor het weekend?

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 13:10

Achgos, zal als ik jouw was vandaag nog wel naar de da gaan..
Want je had toch ook iets in de kattenbak gezien? Zeker gezien haar voorgeschiedenis..

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 13:42

Ginootje schreef:
Ik heb ook een tuigje voor die van mij... Maar die weet nog niet zo goed wat ze er mee aan moet! Gaat echt doodliggen ermee & loopt niet mee.. :P

Dat deed pippin eerst ook! Maar nu ze doorheeft dat tuigje buitenspelen betekend komt ze al naar me toe als ik het tuigje pak haha! Komt vast goed!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 14:11

winnie03 schreef:
Ga je het aankijken of toch even een bezoekje aan de dierenarts brengen zo vlak voor het weekend?

Ik kijk het even aan. In de kattenbak zelf vond ik geen bloed ofzo, ik zag enkel een rood druppeltje in haar vacht aan de achterkant. Dus het kan best eenmalig zijn. Zolang ze nog eet, drinkt en actief is, kan ik het dit weekend aankijken. Ik ga maandag een ontlasting onderzoek laten doen voor de giardia. Als dit weg is en ik nog wel bloed of iets vind, dan ga ik haar laten onderzoeken.

Ze heeft zeer wisselende ontlasting. Ik vind donkerbruine ontlasting wat hard is en licht bruine ontlasting wat zacht is, soms ook echt plakkaten. Het is nog geen 1 x echt waterig geweest, maar dus wel soort van koeienvlaaiem