lifaya schreef:Wat een knapperd hierboven!
Ginger heeft bloed bij haar ontlasting, althans, er zat een rode druppel aan haar vacht en haar anus lijkt wat good/gevoelig. Pfff...
Dat klinkt niet goed.... Hoop niets ernstigs!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Naja het zal niks ernstigs zijn, als ik het zo zie, want ze eet gewoon goed, drinkt goed en is actief, maar ik wil wel dat het natuurlijk gewoon opgelost is... Ik ga even zo met mijn pa bespreken. Ik kan eerst nog een ontlastingen onderzoek laten doen, maar er werd aangeraden om toch gewoon een onderzoek bij haar zelf te doen.
lifaya schreef:Het gekke is dat de ontlasting niet meer zo erg stinkt als dat het eerst deed, dat was echt niet te harden! Maar denk idd dat ik de ontlasting weer ga laten testen.
Celine_Famke schreef:Balen lifaya! Toch inderdaad even goed laten testen..
En oh jeetje, arme Sammie! Daar ben ik ook steeds zo bang voor als Sienna weer achter bijen/hommels/wespen aan vliegt en ze onder haar poot gevangen houd en wilt opeten.. Hopelijk heeft Sammie ervan geleerd!
Roosch, ik vind Neko echt helemaal geweldig, wat een enorm gave kat is dat ook!
Ginootje schreef:Ik heb ook een tuigje voor die van mij... Maar die weet nog niet zo goed wat ze er mee aan moet! Gaat echt doodliggen ermee & loopt niet mee..
winnie03 schreef:Ga je het aankijken of toch even een bezoekje aan de dierenarts brengen zo vlak voor het weekend?