Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JesdaPower schreef:LhinnOlijf, heb je pb gestuurd over 't para-agility. Ik doe zelf niet mee maar ben vorig jaar in Hongarije geweest en dit jaar gaan we naar Italië. 2 cursisten doen er aan mee en we gaan met een heel team. Echt enorm gaaf!
Wat gaaf dat jij er bekend mee bent!KarinW86 schreef:Moet alleen nog goede plek hebben om mijn spullen ook uit te leggen hihi. Maarten wel wat vlakke grote velden
En anders 1 a 2 toestellen neerzetten ipv alles
? Odin schreef:Belgische wissels vind ik heel gemakkelijk want die heb ik toen ik net begon gelijk al geleerd. Klassieke wissels gaan ook prima. Maar blinde wissels en Ketzkes vind ik nog erg lastig, hoewel die langzamerhand steeds beter gaan.
ketchkers gebruik ik niet heel veel (nog). Maar Csiva pakt 'm wel lekker op. Klassiek is nog een trainingsdingetje. Csiva gaat snel veel te wijd. Alleen op de breed kan ik goed klassiek wisselen, dan is ze wat langer aan het springen dan op een gewone sprong
.
http://www.speed-eemland.nl/framehtml/wissels.html Odin schreef:De blinde wissel is inderdaad ook wel de Franse genaamd. Wij moesten er 6 achter elkaar doen op een lijn. Eentje lukt me ook wel hoor, maar 6 achter elkaar terwijl je zelf rechtdoor moet blijven lopen tussen de sprongen in, en precies op tijd je wissel aan moet geven zodat je hond om en om de linker en de rechtersprong neemt is een iets ingewikkelder verhaal hoor.
Ben ik sowieso erg goed in. Gisteren moesten we een stukje indraaien en dan weer de andere kant op draaien. Pffffffff *duizel duizel*
Vandaar moeizame start en kwamen vanuit de breedtesprong (lekker breed he
)
Maar als ik dan adem wil halen raakt Beau in de was en stopt meestal.. 

.. Kom maar op goed weer dan kan ik ook die uitproberen