Wie gaat ook beginnen met agility (wedstrijden)?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-25 18:51

EmptyWords schreef:
Klinkt goed shaya!

Wij waren vanochtend is laag soeren. Sky heeft een ZG gelopen op het 1e rondje graad 0, dus wij mogen promoveren naar graad 1 *\o/*

Ik heb Simba ook nog zien lopen. Wat een pretletter is dat

Ik denk dat ik jou heb zien lopen maar niet het besef had, dat jij het was

Jaa, die hond spoort niet.

Simba had 2dks. 1e dk was jammer. Ik maakte een wissel en dacht dat Simba op de goeie lijn zat en keek toen waar ik heen moest en verloor contact en hij ging rechtdoor. Echt jammer want rest ging wel goed. 2e rondje ging dat bovenstaande stukje super goed alleen hij sprong of viel van de kattenloop af. Het ging allemaal heel gek en ik weet ook niet of het nu springen of vallen was, maar hij ging al blaffend gewoon verder toen die op de grond kwam en zag er niks aan en dus de kattenloop opnieuw gedaan en daarom weer een dk.
Wel was ik blij want hij is er voor de rest echt goed bij en het afstand sturen gaat ook steeds beter.

Gister avond had ik met Jaxx afgesproken dat wanneer hij vandaag de schutting niet goed zou doen ik de schutting opnieuw zou doen. Jaxx hield zich niet aan de afspraak en heb de schutting opnieuw gedaan. 1e keer sprong die echt net over de top naar beneden, 2e keer ging iets beter en 3e keer ging die staan zoals ik wil dat die staat. Beloond en toen ring verlaten. Deze had ik ingecalculeerd. Tot aan de schutting liep die echt wel lekker en JP heeft ie gewonnen. Foutloos en wat een fijn rondje was dat!

Afbeelding

EmptyWords

Re: Wie gaat ook beginnen met agility (wedstrijden)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-25 19:36

Volgens mij sprong simba voor het raakvlak er precies overheen en lande hij dus niet handig bij de kattenloop.

En gefeliciteerd met je 1e plaats :)

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-25 20:00

EmptyWords schreef:
Volgens mij sprong simba voor het raakvlak er precies overheen en lande hij dus niet handig bij de kattenloop.

En gefeliciteerd met je 1e plaats :)

Hij sprong echt van hoog eraf. Echt ruim voor het raakvlak en scheef, maar het kan ook gewoon springen zijn geweest hoor. Het ging zo snel, zag het gewoon niet
Thanks

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 08:50

Lumoz was er gisteren ook en helaas afloop kat fout en 1 lat. Dus wij mogen nog wat langer in graad 0 klooien. Wel was zn snelheid erg goed :)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 09:02

Fijn dat in ieder geval de snelheid goed was.

Misschien ben ik heel blond, maar ik kan nergens vinden waar ik sky kan promoveren? We hebben een ZG, en volgens mij is dat genoeg om door te mogen.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 09:03

EmptyWords schreef:
Fijn dat in ieder geval de snelheid goed was.

Misschien ben ik heel blond, maar ik kan nergens vinden waar ik sky kan promoveren? We hebben een ZG, en volgens mij is dat genoeg om door te mogen.

Komt ergens vandaag. Je ontvangt volgens mij ook een mailtje. Eerst moeten de uitslagen nog worden verwerkt :)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 09:07

Ahh, ik ben gewoon te ongeduldig.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 09:11

Gefelicteerd met de resultaten! *\o/*

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 21:18

Wij waren ook in Laag Soeren. Vp was Pixy op kamikaze actie, zelfs voor het eerst een flyer op de wip en wat voor één. Even herstelt, maar parcours niet afgemaakt.
Jp liep ze super fijn, alleen een stomme handlersfout, ik trok ze voor de tunnel weg, dus helaas 1 weigering.

Onze volgende wedstrijd is de kerstwedstrijd en de dag erna Hoogerheide. Dan wordt Pixy weer herstelt, omdat ze dan 3 is, dus dat wordt weer even spannend.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 22:21

Wij gaan zondag naar Elim en dan 4 januari een trainings wedstrijd hier in de buurt.

Ik wil zowel Simba als Jaxx overzetten naar hogere graad.
Als ik de 21e de wedstrijd heb gelopen, kan ik ze dan beide promoveren zodat ik vanaf januari de nieuwe graden kan in schrijven?
Of moet ik wachten tot de uitslagen verwerkt zijn?
Ik heb voor beide de punten :)

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 19:13

Dat kan pas, als het verwerkt is, dan krijg je mail. En je kunt vooruit promoveren, dus bijvoorbeeld nu al aangeven dat je na 1 januari wil promoveren. Maar als je al voor wedstrijden hebt ingeschreven in januari, dan kan het zijn, dat je weer op de wachtlijst komt. Als je verplicht moet promoveren wordt je automatisch overgezet.