EmptyWords schreef:Klinkt goed shaya!
Wij waren vanochtend is laag soeren. Sky heeft een ZG gelopen op het 1e rondje graad 0, dus wij mogen promoveren naar graad 1![]()
Ik heb Simba ook nog zien lopen. Wat een pretletter is dat
Ik denk dat ik jou heb zien lopen maar niet het besef had, dat jij het was
Jaa, die hond spoort niet.
Simba had 2dks. 1e dk was jammer. Ik maakte een wissel en dacht dat Simba op de goeie lijn zat en keek toen waar ik heen moest en verloor contact en hij ging rechtdoor. Echt jammer want rest ging wel goed. 2e rondje ging dat bovenstaande stukje super goed alleen hij sprong of viel van de kattenloop af. Het ging allemaal heel gek en ik weet ook niet of het nu springen of vallen was, maar hij ging al blaffend gewoon verder toen die op de grond kwam en zag er niks aan en dus de kattenloop opnieuw gedaan en daarom weer een dk.
Wel was ik blij want hij is er voor de rest echt goed bij en het afstand sturen gaat ook steeds beter.
Gister avond had ik met Jaxx afgesproken dat wanneer hij vandaag de schutting niet goed zou doen ik de schutting opnieuw zou doen. Jaxx hield zich niet aan de afspraak en heb de schutting opnieuw gedaan. 1e keer sprong die echt net over de top naar beneden, 2e keer ging iets beter en 3e keer ging die staan zoals ik wil dat die staat. Beloond en toen ring verlaten. Deze had ik ingecalculeerd. Tot aan de schutting liep die echt wel lekker en JP heeft ie gewonnen. Foutloos en wat een fijn rondje was dat!