Bodan schreef:Booties zijn echt een nieuw begrip voor mij. Wat fijn dat ik hierover in deze topic lees. Had wel van schoentjes gehoord maar was ik niet zo happig op. Waar moet je op letten bij aanschaf booties? Naadloos las ik. Maar je hebt ze ook waterdicht, maar die kunnen beperkt gedragen worden. Maar wat is beperkt? Welke raden jullie aan? Ik wil ze gebruiken voor een wandel vakantie met de hond om te voorkomen dat ze haar pootjes open haalt. En wellicht later naast de step.
Afhankelijk van welke situaties/ondergrond/temperaturen ed heb je allemaal verschillende soorten booties. En qua merk is het echt even uitzoeken welke bij je hond goed zitten.
Je zou eens naar Non-stop, weltmeister, vip dogwear en inlandsis kunnen kijken bv. Tussen die merken vind je voor elke situatie wel geschikte booties.
-
Wij hebben een heerlijke zwem wandeling gehad vandaag. Wat heb ik de regen verwelkomd. Zo blij dat het even een dag betere temperaturen geeft - al was het wel nog wat benauwd.
Zijn naar een voor ons nieuw plekje geweest 20min verderop, vlak over de Belgische grens. Hier was best wat mogelijk qua km’s maken dus we gaan zeker weten snel weer eens terug.
Op de terugweg lekker de badjas aan.
[ [url=m/XhBd2X.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9KLQzr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QINzbu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pQM7DZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vu3qCW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FYFo42.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wrsyf0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HRRekS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZgnYIB.jpg]Afbeelding[/url] ]