Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NAIWHL schreef:Wij hebben ook ratten, maar die gaan alleen maar naar de kippen. Die knoeien toch meer. Hebben er vorige week twee gevangen. Met de konijnen nog geen last mee gehad. Die laten geen brokjes over en knoeien niet.
Konijnen en kippen wonen naast elkaar
Maar veel werk ja. Succes vast
_San87_ schreef:Zou het coccidiose kunnen zijn? Hopelijk komen ze er allemaal hoed bovenop.
Wescha schreef:Ik was degene die een nest van 7 had en eentje van 11. Uiteindelijk alles weg gegeven aan twee mensen die veel ruimte hadden en een nieuw groep wilde beginnen. De ene alle mannetjes, de andere alle vrouwtjes.
Wij hebben er dus nu nog maar twee
Mjetterd schreef:Wescha schreef:Ik was degene die een nest van 7 had en eentje van 11. Uiteindelijk alles weg gegeven aan twee mensen die veel ruimte hadden en een nieuw groep wilde beginnen. De ene alle mannetjes, de andere alle vrouwtjes.
Wij hebben er dus nu nog maar twee
En dat gaat nog steeds allemaal goed samen?
Op een gegeven moment zou dat toch hartstikke fout moeten gaan, alleen rammen of alleen voedsters in een groep.
_KiMbErLeY_ schreef:Oow san87 haha, ik dacht dat je al konijnen had en dat er miasxhien 1 was overleden... maar leuk een nieuwe konijnen eigenaar!
En wat een mooie ruimte zeg!!
Moppiefilou, ze hadden eigen voer mee en hebben alleen witlof gehad wat ze normaal nooit krijgen... ik geef ze ook altijd van alles wat en dat hebben we ook netjes besproken... dus ja wat dan dont know...
Art, leuk hoor!toch wel leuk om eigen spul te houden he
_San87_ schreef:Zou het coccidiose kunnen zijn? Hopelijk komen ze er allemaal hoed bovenop.
Geen idee... ze eten nog wel, alleen geen biks en hooials ik er onkruid ingooi en wortel vallen ze aan als wolven
![]()
Jeetje hahaha, leuke fotos!