Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meisie94 schreef:Ah thnx kiwiwitje & skippy!
Stelt me gerust, het schrokken lijkt wel minder te worden ook met nieuwe voer terwijl de brok qua grootte ongeveer gelijk blijft, ook vind ik zijn poep wat steviger, maar nog niet te hard. We kijken het even aan. Dus misschien toch net wat meer voeding in de brok zitten(?)
Fijn om te horen dat het in elk geval niet te snel gaat. Koos bewust voor rustig omdat ik weet dat ie bij verandering snel aan de dunne wil raken. (Althans dat idee heb ik xD)
Plan was om hem in 2 weken over te laten gaan ipv 1.
Nayomie schreef:Zhiva zit aan de pijnstillers, niet heel heftig, ze heeft soms gigantisch pijn, dus op advies van de DA zit ze op pijnstillers en mag ze niet meer los. Ze is zo chagrijnig nu tijdens het wandelen
Tijdens onze vakantie nog foto's gemaakt.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Nayomie schreef:Thanks
Ze had een aantal keer lopen gillen van de pijn uit het niets. Dus vorige week direct langs de DA gegaan. Het lijkt op groeipijn, dus pijnstillers gekregen. Nu mag ze er geen last van hebben, als ze wel pijn houdt, dan moeten we terug voor een schouder/heup foto. Maar tot nu toe lijkt ze beter te gaan zo en lijkt ze stukje levendiger nu de pijn gestild wordt.
CupCakes_ schreef:Ik duim ook voor groeipijn Nayomie! Arme Zhiva![]()
@ Kiwi, het is een best lastige plek die maar moeilijk dicht gaat. Dus vandaag zijn de schoentjes binnen gekomen, zodat hij buiten iets makkelijker loopt. Hij vind er nog niks aan, dat filmpje van Otje, zo liep Jip ook door het huis.