Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLaraaj schreef:XxDiandraxX schreef:Jammer Lara dat er niks voor je bijzit. Ik had ook gehoopt op bobtail maarja, ik kan niet alles hebben. Wou graag een teef en vind merle t mooiste en dat is het geworden.
Je bent welkom hoor om die van mij (beide met lange staart) te komen bekijken.
Ouh is super vriendelijk. Wie weet hou ik je er ooit wel aan
kiwiwitje schreef:Ze was toestraks misselijk, waarschijnlijk de hoefjes wat gulzig gekauwd, want dat kwam er uit(en een paar koekjes) toen ze spuugde. Maar t gekke beest is altijd helemaal overstuur als t gebeurd. Terwijl ik altijd bij haar ga zitten(want ze zoekt me dan echt op) en ga aaien, en rustig tegen haar praten. Maar daarna, en daarvoor is ze altijd super zenuwachtig. Heeft ze gespuugd krijgt ze daarna altijd iets eetbaars en dan is t gedrag ook gelijk over... Gek beest.
Azmay schreef:kiwiwitje schreef:Ze was toestraks misselijk, waarschijnlijk de hoefjes wat gulzig gekauwd, want dat kwam er uit(en een paar koekjes) toen ze spuugde. Maar t gekke beest is altijd helemaal overstuur als t gebeurd. Terwijl ik altijd bij haar ga zitten(want ze zoekt me dan echt op) en ga aaien, en rustig tegen haar praten. Maar daarna, en daarvoor is ze altijd super zenuwachtig. Heeft ze gespuugd krijgt ze daarna altijd iets eetbaars en dan is t gedrag ook gelijk over... Gek beest.
Bevestig je haar dan niet juist dor er echt extra aandacht aan te geven en gerust te stellen?
Hier mogen ze best troost komen zoeken maar meer dan een hand op hun rug krijgen ze niet.
Zoe_97 schreef:Bij jullie ook zo’n slecht weer? Hier al hele dag gietende regen. Heb zo niet echt zin naar de hondenschool te gaan. Maar ik moet eerst een uit les geven aan de puppyklas (ik haat de puppyklas, ik hebt normaal de B klas, maar het zijn overgangen en de hoofdinstructeur die die afneemt geeft normaal de pups) en daarna zelf nog een uur met Daeva in de debutantenklas/programma 1 klas trainen![]()
We zijn vorige les begonnen met los volgen terwijl de geleider met andere voorwerpen bezig is (zoals een kruiwagen duwen of zo’n hand pletwals voorttrekken), Daeva bekeek me maar raar.
kiwiwitje schreef:Wil iemand hier even met Chick komen spelen. Ze komt steeds met het rubberen balletje aanzetten(ik kan niet tegen rubber.) En ik ruil het steeds voor ander speelgoed, maar dat is natuurlijk niet leuk genoeg..
absque_dubio schreef:kiwiwitje schreef:Wil iemand hier even met Chick komen spelen. Ze komt steeds met het rubberen balletje aanzetten(ik kan niet tegen rubber.) En ik ruil het steeds voor ander speelgoed, maar dat is natuurlijk niet leuk genoeg..
Stiekem dat rubberen balletje dan toch in de vuilnis gooien?
Oh lijkt me idd niks, cursus in de regen. Maar dat vind ik van paardrijden in de regen ook.
Wat moet, dat moet. In de winter in de kou vind ik ik nog erger.![]()
Ik ben benieuwd welke kleur Cooper nou heeft. Ik dacht zelf nog wel blue merle omdat hij nog wel wat wit heeft (en er bij andere rassen het ook blue merle wordt genoemd als ze geen wit hebben).
Ik vind het echt jammer dat hij geen witte kraag heeft. Maar zijn mooie zwarte piratenlapje maakt een hoop goed.
StonedRomy schreef:Met een tang de bal oppakken en weggooien?
dierenfan schreef:Hier vinden ze regen niet erg en ik smelt ook niet. Heb nu zowel zondag als vandaag met het 6 tal 1.5 uur in het bos kunnen klieren en wandelen zonder iemand te zien. Dat is mij wel.wat regen waard af en toe
Daarna wel wat extra poetswerk in huis
kiwiwitje schreef:dierenfan schreef:Hier vinden ze regen niet erg en ik smelt ook niet. Heb nu zowel zondag als vandaag met het 6 tal 1.5 uur in het bos kunnen klieren en wandelen zonder iemand te zien. Dat is mij wel.wat regen waard af en toe
Daarna wel wat extra poetswerk in huis
Wij hebben dat ook al wel eens gehad. bedacht dat we tussen de buien(mislukkkkkt) gingen wandelen.. Wat een rust met wandelen. Helaas vinden de hondjes het dan echt minder leuk. T mag nat zijn en modderig alles mag als t maar niet van boven komt..
dierenfan schreef:Haha dat vinden de mijne maar watjes gedrag.
https://youtu.be/bAjLnsbkAnU
Filmpje van maansen terug. Toen regende het 48 uur ofzo
absque_dubio schreef:Kaus, ik dacht dat dit gewoon standaard blue merle wordt genoemd? Ik vind red merle en red tri echt prachtig.Maar in dit geval niet voor de kleur gekozen. Ik was gewoon echt verliefd op deze puppy's. Stiekem ben ik dus wel een beetje jaloers op Diandra die een hele knappe red merle aussie heeft/krijgt.
Ik ben ook erg benieuwd hoe hij gaat uitgroeien.![]()
Lastig die puberpuppy's. Ik hoop dat je er snel uit komt. Dat met een lijn eraan klinkt als een handige tip!
Kaus schreef:Klopt inderdaad Kim. Had het gevraagd in de Facebook gevraagd en die zeiden het ook. Wel zou hij self merle zijn als hij geen witte voetjes en geen wit neusje had. Maar je ziet toch vaker blue merle waar wel wit doorheen zit. Dus hij is ergens wel een beetje zeldzamer