Katten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maralyn

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 10:40

Mia en eelie trekken er niks van aan. Maarja... Mijn gordijnen zijn ook verduisterend en op drie hoog is geknal n stuk minder.

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 11:33

Ben hier ook zeer benieuwd hoe ze gaan reageren...vorige twee dames maakte er weinig van, liet ik ook rustig alleen.
Voor de twee dames die ik nu heb is het niet hun eerste oud en nieuw ( 9 jr oud) maar wel de eerste bij mij thuis.
Ben dus ook mooi thuis dit jaar om te kunnen zien hoe ze het vinden.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 11:49

Wij blijven thuis. Kito vind het niet zo eng als ik maar in de buurt ben. En zika zit waarschijnlijk de hele avond onder bed. Of onder de dekens te bibberen. Toen wij vorig jaar naar bed gingen was hij zo bang dag hij bij ons onder de dekens is gekropen en daar pas ‘s morgens onder uit is gekomen. Maar ze gingen hier ook wel heel hard te keer.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 12:11

We zijn thuis, en gaan straks de hele slaapkamer kat proof maken. Lekker wat donkere hoekjes, gordijnen dicht en hun eten en kattenbak die kant op. Dan kunnen ze daar hun rust pakken, de deur blijft op een kier dus ze kunnen heen en weer lopen. Maar ik denk dat pur net zoals elk jaar in de kast gaat zitten.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 12:29

de laatste 10 jaar is mijn kat alleen thuis geweest, hij zat gewoon naar het vuurwerk te kijken en lag te pitten als ik terug kwam, ben nu verhuisd dus wordt de eerste keer in een nieuwe buurt. Geen idee hoe erg het hier wordt vannacht, maar ik moet echt naar stal (zoals ieder jaar).
Ik heb een oud paard staan die van nature al snel koliek heeft, maar die erg introvert is, je ziet er niets aan. Ze staan in the middle of nowhere, tussen 3 dorpen in waar fors geknald wordt ieder jaar.
De stalkatten vinden het altijd supergezellig: midden in de nacht een schoot om op te liggen! (ze zijn de enige in mijn huishouden die oud&nieuw leuk vinden)

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 14:43

Hier is het luik afgeplakt en we gaan zo weg. Flinke bakken vol voer neerzetten en we zien ze morgen weer.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 14:48

Hier begint het al aardig als oorlogsgebied te klinken, maar wat wil je ook in een volkswijk gevuld met tokkies, aso's etc. :+
Chloë is boos omdat haar schoonheidsslaapjes verstoord worden, Tommy wordt iets te brutaal van de No Stress en slaat de hond gewoon omdat het kan :') en Aife ligt in haar hangmand maar is nog redelijk ontspannen.
De hond reageert vrijwel niet, met uitlaten kijkt hij hooguit even waar de knallen vandaan komen maar that's it.
Heb wel de radio hard aan in de keuken en woonkamer en overal gordijnen dicht (of ramen afgeplakt) en lampen aan.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 20:56

Sammie heeft het echt ontzettend naar zn zin en kijkt dus zn ogen uit :+ vloog net naar het raam omdat er een lading pijltjes de lucht in ging. Hij zit nu bovenop de krabpaal met het hoogste uitzicht naar buiten te kijken haha

En jessie ligt heerlijk te slapen op de ton.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 23:20

Hier zijn ze redelijk rustig. Jinte vind het minder leuk dan Lizzy maar ze zijn niet doodsbang gelukkig

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 01:08

Jackie kan het helemaal niks schelen dat vuurwerk

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 02:15

Zika zit letterlijk bibberend onder het bed. En Kito zit op de stoelen onder tafel. Maar moet wel zeggen ze gingen hier voor de deur net ook aardig te keer.

Maar voor hier iedereen een geweldig 2018 met alle katten!!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 02:47

Iedereen de beste wensen!

Wij zijn net thuis en de katten waren ontzettend rustig! Lichten aangelaten, gordijntjes dichtgedaan en verder zo gelaten. Denk niet dat ze veel geslapen hebben want ze zijn erg rustig maar des te beter slapen ze vanavond. :+

Mijn jaar kon niet beter beginnen
Afbeelding

Stond even buiten om een aantal wens pijlen van ons voor opa op de foto te zetten, zouden een hartje moeten worden. Helaas kreeg ik na 3 pijlen een van onze pijlen op mijn vinger.. stond op een flinke afstand maar de wind bracht hem precies bij mij.

Ik zeg het wel vaker maar ik heb nog nooit zo'n pijn gehad.. vinger is 2x zo dik.. -O-

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 03:23

Ai dat is niet fijn! Anders ff de hap bellen voor advies

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 03:29

Auw! Dat is wel pech!Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 10:09

Happy new year!

Au van je vinger. Hoe is het nu?

Hier waren de poezen niet echt bang, wel wat onrustig. Zo gek, enorme angsthazen en dan lijkt het oorlog en interesseert ze het weinig. Tijd voor een gehoortest? :+

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 13:21

Ik heb gister voor het slapen 2 paracetamol genomen en een verbandje om gedaan.. 2 vingers bij elkaar en heb prima geslapen. Nu voel ik het flink moet ik zeggen. Dalijk even kijken hoe het eruit ziet :+

Zou wel bont en blauw zijn..

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 14:14

Afbeelding

Gelukkig Nieuwjaar! Luc slaapt zijn roes uit... de doos zit vol met potloden pennen stiften en andere knutseltroep van de kinderen dus hij neemt genoegen met de deksel.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 17:04

Happy new year!!
Waar ze gister begin van de avond het ze niet zoveel uitmaakte zaten ze allebij om 12 uur achter de bank.. arme beestjes :(:)

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 17:09

Gisteren lag ted heerlijk in zijn bed te maffen.. nergens last van terwijl hier toch echt hard geknald wordt!

Vandaag de kerstboom weg gehaald en de box opgezet.. Ted zit nu in de gevangenis..

Afbeelding

Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 17:22

Ah wat een slecht begin voor Ted, gelijk in de gevangenis! :\

Die stoelen heb ik ook. :D

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 19:43

LoveUggs schreef:
Ik heb gister voor het slapen 2 paracetamol genomen en een verbandje om gedaan.. 2 vingers bij elkaar en heb prima geslapen. Nu voel ik het flink moet ik zeggen. Dalijk even kijken hoe het eruit ziet :+

En?

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 20:42

IMJ schreef:
LoveUggs schreef:

En?

Blauw valt mee, meer een beetje groenig en het is gezakt. Vinger is nog wel dik, minder dan gister maar mijn knokkel is voor een groot deel verdwenen en een verdikking bovenop mijn hand. Verder heel stijf, nog gekoeld vandaag en nu weer even uit verband. Voor de nacht doe ik m wel weer om :j

Vandaag pas rond 12.15 wakker dus rond een uur of 13.00 weer 2 paracetamol (dus 1000 mg) ingenomen. Vanavond weer. Pijn is nu goed te doen, zolang ik geen gekke bewegingen maak. Probeer hem zo nu en dan even te buigen, strekken en bewegen en zolang ik dat rustig doe gaat het tot een bepaald punt heel goed. Kan hem in elk geval in alle kanten bewegen alleen is er een grens. Kan bijvoorbeeld geen vuist maken met die hand (vinger gaat dat niet redden)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 20:48

Leuk wakker worden zo, jessie in het mandje aan de kachel naast ons bed <3
Afbeelding

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 22:41

Aaah Jessie!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 22:53