Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:[ [url=m/jqmnTy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citaat:Ah zielig! Ik ben wat dat betreft heel blij dat ik die twee van mij uit de dierenwinkel heb. Als je zag wat voor hok ze daar hadden en wat voor voeding ze kregen, beiden veel te weinig!
Het heeft een hoop inspanning gekost om ze gezond te krijgen, maar het is gelukt en ze zijn zo vrolijk nu! Ondanks dat ze niet tam zijn, wel heel blij met ze!
Faelynn schreef:Citaat:Ah zielig! Ik ben wat dat betreft heel blij dat ik die twee van mij uit de dierenwinkel heb. Als je zag wat voor hok ze daar hadden en wat voor voeding ze kregen, beiden veel te weinig!
Het heeft een hoop inspanning gekost om ze gezond te krijgen, maar het is gelukt en ze zijn zo vrolijk nu! Ondanks dat ze niet tam zijn, wel heel blij met ze!
Je snapt wel dat die dierenwinkel daarna gewoon weer een paar nieuwe vogeltjes in dat hok stopt toch![]()
Door ze bij een dierenwinkel aan te schaffen hou je dit probleem juist in stand, als niemand de beestjes daar zou aanschaffen dan levert het de winkel ook niks op en stoppen ze er op den duur wel mee.
Is een beetje net zo iets als de broodfokkers voor puppy's, mensen blijven ze kopen omdat ze het zielig vinden, maar vervolgens houd dat juist de broodfokkers op de been, min of meer zorgen die mensen dus zelf voor het dierenleed ondanks dat ze de beste bedoelingen hebben
Maar dat is een ander discussiepunt haha
Hoppit schreef:Kiimm_ schreef:Als Jopie los is dan is geen enkel kaartje of lintje in huis veilig, hij speelt daar zo graag mee. Iemand een idee wat voor speelgoed voor in de kooi daarbij zal aansluiten?
Papier versnipperaar bij de action kopen en er af en toe een krant doorheen halen -> FEEST!