Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Hoe ga je dat eigenlijk doen?
Kan mij herinneren dat voorgaande jaren de vogels gewoon begonnen te wipwappen en eieren te leggen terwijl jij nog met de kastjes moest komen
Cayenne schreef:
Ik mis het zelf ook! Dit jaar helaas even geen kweekseizoen
En tot overmaat van ramp is ook Aura een paar weken geleden overleden![]()
Daar ben ik wel even ziek van geweest. We hebben er superhard voor gevochten om haar er doorheen te krijgen, maar het mocht helaas niet zo zijn.
Ze was ook nog eens de allerbeste moedervogel die ik had en de eerste die ieder kweekseizoen kleintjes had, dus zonder haar had ik dit seizoen waarschijnlijk toch met een extra rotgevoel het kweekseizoen begonnen![]()
Hermes lost zijn rouw trouwens apart op.. Ik had verwacht dat hij echt van de kaart zou zijn, maar meneer had binnen een dag al een ander kippetje op het oog. Dat had ik even niet aan zien komenDe bewuste dame is trouwens al bezet, dus Hermes krijgt van het voorjaar een nieuw vriendinnetje.
Wel ironisch dat ie dan weer precies Hera uitkiest, die ik jaren geleden speciaal voor hem had aangekocht (Hera en Hermes, you get it), maar Hermes zag meer in Aura en snoepte die van Amor af. Amor koppelde zich toen aan Hera, dus probleem opgelost
Nu is Aura overleden en denkt Hermes opeens
![]()
![]()
maar Amor en Hera uit elkaar halen vind ik nu ook zo sneu. Die zijn zo gelukkig met elkaar.
Amor is momenteel wel de hele dag bezig met Hermes bij zijn chickie weg te dirigeren. Het houdt hem van de straat