Machie schreef:72Melanie27 schreef:De foto's zijn de go of no go voor de hondensport. Er zijn veel honden die de sport doen zonder op voorhand foto's te maken, maar dit vind ik niet fair tegenover het dier. Aangezien ze er flink last van kunnen krijgen bij bijvoorbeeld hd en ed.
Mwah. Mijn hond is nooit op de foto geweest. Ze is fit en vrolijk en komt regelmatig bij de fysio voor controle en t is wel best. Ik ken mijn hond en kijk naar mijn hond wat ze aankan en wat niet. Als ze slechte heupen had was dat er allang uitgekomen denk ik zomaar.
Snap ik! Natuurlijk is die keuze voor iedereen anders en dat is ook logisch!
Mijn vorige BC was echt een doorbijter, pas na 2 jaar zijn we er achter gekomen dat ze voor de sport eigenlijk niet goed was. Ik kende haar door en door. Als ik op vakantie was, at ze niet. Later had ze een baarmoederontsteking, wat accuut geopereerd moest worden, mijn ouders zagen dat ze niet lekker was. Maar zodra ik er was dan zag je er niets meer aan. We hebben toen besloten toch naar de DA te gaan, hier liet ze ook niets merken.. Toch besloten om haar grondig na te kijken en jawel... baarmoederontsteking. Ik wil nu gewoon het zekere voor het onzekere nemen