Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tarzan schreef:Love animals, dankjewel, moeilijk is het zeker! Sam was echt mijn vriendje, liep overal achter mij aan en kwam ook altijd even knuffels vragen, kon hem uren op de arm houden en kriebelen, vond hij zo geweldig!
Ik vind groepjes ook altijd zo leuk uitzien, vandaar dat ik het eens wilde proberen, met Sam ging het gewoon niet, die was veels te fel daarvoor, even afwachten hoe het deze week verloopt! Zag nu net dat Puk achter de nieuwe aan ging
love_animals schreef:_Tarzan schreef:Love animals, dankjewel, moeilijk is het zeker! Sam was echt mijn vriendje, liep overal achter mij aan en kwam ook altijd even knuffels vragen, kon hem uren op de arm houden en kriebelen, vond hij zo geweldig!
Ik vind groepjes ook altijd zo leuk uitzien, vandaar dat ik het eens wilde proberen, met Sam ging het gewoon niet, die was veels te fel daarvoor, even afwachten hoe het deze week verloopt! Zag nu net dat Puk achter de nieuwe aan ging
Het leek me echt een lieverd echt zo een die je ga missen om je heen lijkt me echt heel moeilijk maar gelukkig slepen je andere nijntjes je er wel doorheenhopelijk word de nieuwe goed aanvaard in de al bestaande groep ik duim voor je