Hondenshows

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esplendido
Berichten: 3144
Geregistreerd: 09-08-11

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 17:56

Ik heb de komende weken voor drie shows ingeschreven.

Deze week naar Moeskroen. Ik show dan zelf de pup maar Zoë brengt mijn grote dame voor. Als ze dan geen U haalt dan neem ik beide dames het weekend daarna mee naar Troyes. Haalt mijn grote dame wel haar U dan ga ik met de pup naar Eindhoven. En het tweede weekend van februari heb ik ingeschreven in Douai met beide dames. Voor de show in Douai zag ik de statistieken al, er doen maar 14 RR mee waarvan 4 teefjes in de open klasse.

Ik ben nog aan het twijfelen om in te schrijven voor Groningen en of ik dan een of twee dagen in ga schrijven.

Zoe_97

Berichten: 9471
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 18:23

Het weekend van Douai ga ik naar de grote wintershow in Budapest, gewoon kijken. (Dan heb ik ene reden mijn pup te gaan bezoeken).

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 18:46

Tigress schreef:
Top, dan ga ik het gewoon eens proberen! :D

Even een beetje rust inplannen?
Ik heb vorig jaar rustig aan moeten doen. Gaf niks, hij was toen ook nog maar een pubertje van anderhalf :'). Nu meneer rustig aan leuk begint uit te groeien wil ik het juist weer oppakken _O-

Oh nee hoor, druk met andere trainingen.. Hij is pas in november echt met shows begonnen, wel gelijk 3 weekenden in 5 weken;p
Duits kampioen kan die toch pas eind volgend jaar afronden, heeft al genoeg punten maar te weinig tijd ertussen. Nederlands kampioen met 27 maanden en dat is die ook nog lang niet. Denk alleen even wat titelshows. Benelux Winner weet ik nog niet zeker, Dortmund denk ik wel.

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 23:49

Laatste showfoto's van Oll:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mijn once in a lifetime maatje, ik ga het zo missen om met 'm te shinen in de ring :+:

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 08:23

<3 <3 <3 prachtige foto's Neej

Zoe_97

Berichten: 9471
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 10:10

Mooie foto’s !

petitparis

Berichten: 16001
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 10:11

Oll is echt een knapperd en ziet er nog prachtig uit, alleen zijn neus verraad dat hij een veteraan is.

Esplendido
Berichten: 3144
Geregistreerd: 09-08-11

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 11:50

Prachtige foto’s. Zo leuk om te zoen dat Oll er zo’n plezier in heeft.

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 23:10

Hij krijgt een beetje een grijs snoetje maar voor de rest toont ie z'n leeftijd absoluut nog niet nee :+:

En nu op zoek naar een nieuw showmonster, wordt nog lastig _O-

Esplendido
Berichten: 3144
Geregistreerd: 09-08-11

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 18:44

Vandaag met beide dames naar de show in Troyes geweest. Ik ben trots op de resultaten.

Shanu werd 1VB en beste baby van het ras. Met ook echt een prachtig rapport. De keurmeester was helemaal weg van haar hoofd en expressie.

Imani werd 1U in de open klasse met ook een heel mooi rapport. Ze kreeg ook nog het reserve CAC/CACIB. Deze km vond haar een heel fijn temperament hebben.

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 20:43

Die Ollie, net een maand voor z'n 9e verjaardag nog even met een Alles Vrij door de ECVO heenkomen *\o/* want knap is fijn, maar gezond is nóg fijner :D

Esplendido
Berichten: 3144
Geregistreerd: 09-08-11

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 21:01

Gezond is, samen met een goed karakter, het allerbelangrijkste!

Zoe_97

Berichten: 9471
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 21:02

Super!!

Ik ga dit weekend de budapest dogshow bezoeken :D

petitparis

Berichten: 16001
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 21:43

proficiat Esplendido!

En Hoea voor Ollie. Gezond zijn is idd belangrijker dan knap zijn

Esplendido
Berichten: 3144
Geregistreerd: 09-08-11

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 22:08

Veel plezier in Budapest Zoë!

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 22:47

Ja ben er echt blij mee :) 9 jaar, nog nooit wat gehad, goeie heupen en nog steeds goeie ogen :) ga maar 's wat van 'm laten invriezen :P

petitparis

Berichten: 16001
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 12:37

Hier misschien voorlopig geen shows meer, Cita is drachtig gescand *\o/*
en gezien mijn reu niet zo'n showbeest is, weet ik niet of ik het risico moet nemen toch kennelhoest of iets anders mee naar huis te brengen...

Kloesje
Berichten: 149
Geregistreerd: 30-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 17:06

Ik ga in Groningen meedoen, met de Peerd van Ome Loeks show.
Ik heb nog getwijfeld of ik de zondag ook mee zou doen met de Winner, maar ik vind 1 dag eigenlijk ook wel lekker :)
Mijn pupje mag mee, zodat ze al een beetje aan de sfeer enzo kan wennen :o

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 10:23

Wat een mooie foto's Neej <3

Ik wilde inschrijven voor Zwolle, maar dan blijkt mijn man al een vriendenweekend te hebben.

Twee dgn Groningen is ook een idee. Ga ik alleen met hond chillen.

Ik ben zwanger en wil voor de baby komt in elk geval nog de fokpunten halen en hopelijk het kampioenschap. Voor 2020 dan fokplannen met Runa.

Zoe_97

Berichten: 9471
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 10:35

Mijn volgende shows op de planning zijn de open show van Herve. Met een jeugd reu border collie voor een fokcertificaat. En weelde met mijn pupje in minor puppy teef. Misschien dat mijn favoriete hond om te handlen ook nog wordt ingeschreven in weelde

Esplendido
Berichten: 3144
Geregistreerd: 09-08-11

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 12:54

In Antwerpen is half april ook nog een show Chubby. Dat is niet zo ver van huis. Voor het Nederlands kampioenschap heb je er niks aan, maar voor de fokkerijpunten natuurlijk wel.

Groningen ga ik twee dagen heen met allebei de honden. En dan wil ik nog naar Leiden (Hazerswoude dorp) of Zwolle met de pup. In april een dag naar Antwerpen met allebei. En dan zit de korte show carrière van mijn grote dame er op en ga ik me concentreren op mijn pup.

Tigress

Berichten: 8958
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 13:23

Ik ga naar Groningen toe, maar ik weet niet hoe dat zal gaan...het was op de gok. Ik stond op een wachtlijst voor een operatie, die verwacht zou zijn begin of midden maart. Nu heb ik de gok genomen, want ja...hoe groot is nou die kans dat het voor de show zou zijn? :+

26 februari mag ik al onder het mes, en 5 dagen later is de show. Gelukkig is het enkel een operatie voor m'n amandelen, maar ik weet wel dat je kan verwachten een weekje grieperig te zijn (en afhankelijk per persoon ook flink pijn kan verwachten :+ ). Ik heb dus geen idee nog of/hoe het gaat lukken, maar dat zie ik dan wel.

Esplendido
Berichten: 3144
Geregistreerd: 09-08-11

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 21:23

Ik ben benieuwd naar de statistieken voor Groningen.

Vandaag ook nog ingeschreven voor Leiden, Zwolle en Oss met de pup. Misschien ook nog een show in België maar dat moet ik nog even kijken.

Zoe_97

Berichten: 9471
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 19:05

Ik heb een super showdag achter de rug in Herve vandaag.
Jeugdklasse reu had ik een blauwe reu voor fokcertificaat. In een klas van 6 kreeg hij toch een excellent.
Jeugdklasse teef liep ik met een teefje die me nog nooit had gezien en ze was nog niet op show geweest en niet getraind. Toch hebben we 1e plaats excellent JCAC BOS junior gelopen in een klas met 6 ervaren teven!
De eigenaar van de jeugdteef haar jeugdreu werd BOB en best junior. Toen heeft ze me gevraagd hem in de erering te showen. Daar heeft hij beste junior van rasgroep 1 gelopen en 3e BOG!!! Dit met een reu van 11 maanden die pas 2 weken in België is (hij komt uit Amerika).

Esplendido
Berichten: 3144
Geregistreerd: 09-08-11

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 21:42

Gefeliciteerd Zoë! Wat een mooie resultaten!

Ik ben vrijdag en zaterdag met mijn dames in Groningen geweest. Mijn pup scoorde vrijdag een veelbelovend met een tweede plek en zaterdag een belovend met een tweede plek. De km zaterdag vond haar te fijn gebouwd voor een RR. Maar ik was wel heel tevreden met hoe ze zich presenteerde. Ze liep keurig mee en bleef tijdens het staan echt heel netjes en geconcentreerd stilstaan. Vond het zo knap van haar ze is tenslotte pas net zes maanden.

Mijn grote dame scoorde vrijdag een ZG met een derde plek. Zaterdag kreeg ze een uitmuntend met een eerste plek en een mooi keurrapport. Erg blij mee en ze had ook echt haar best gedaan.