Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Haflinger15 schreef:MirandaNH schreef:@ Haflinger15: Pip en Pup vind ik wel erg leuk klinken bij elkaar
Dus het is je gelukt je moeder te overhalen?Heb je de site ook nog laten lezen?
ja dat zijn de 2 leukste namen ja!
nou nee moeders moet nog overgehaald worden maar ik denk vooruit

vaxie schreef:@arrabel wat een superleuk hok ! heel sfeervol, leuk met die foto's achterin!
hangmatjes lagen daarentegen toch wel héél lekker
LauraMc schreef:vaxie schreef:@arrabel wat een superleuk hok ! heel sfeervol, leuk met die foto's achterin!
Ze hebben alleen niet heel veel klim-mogelijkheid. Is het niet wat om er hangmatjes en dergelijke in te hangen? Desnoods van riet oid, zodat het nog wel bij de rest van je hok past. Als ik zie hoe gek die van mij zijn op klimmen en hangmatjes

Gelijk weghalen dus. 
Arrabel schreef:LauraMc schreef:
Ze hebben alleen niet heel veel klim-mogelijkheid. Is het niet wat om er hangmatjes en dergelijke in te hangen? Desnoods van riet oid, zodat het nog wel bij de rest van je hok past. Als ik zie hoe gek die van mij zijn op klimmen en hangmatjes
Dit is al een wat oudere foto, ik heb nu een ren gesloopt zodat ik 2 stukken tralies heb zeg maar en dat in een soort wigwam neergezet, en daar tussen hangen hangmatjes.
Het probleem is alleen dat ze continue de touwtjes waar de haakjes aan vast zitten kapot maken, ik probeer het steeds wel te maken maar op een gegeven moment valt er niet zo veel meer te maken
Ze trekken het stof dan in hun huisjes en dan gaan ze in hun huisje op het hangmatje liggen
(Was in totaal €3,00 kwijt)

Tja, broerlief heeft aparte humor. Maar goed, nu ik haar heb, wil ik natuurlijk goed voor haar zorgen.
Mag ik vragen waar weg? Ga je bij een opvang oid kijken? Wel zorgen dat je nieuwe ratje niet al te oud is, een ratje van 9 week heeft het meeste behoefte aan 1 van der eigen leeftijd.
Sinds vandaag zijn ze ook heel druk met elkaar aan het spelen. Lekker rollebollen en rennend en vliegend gaan ze het hok door. Omdat alles goed gaat heb ik vanavond een tunnel en een hangmatje geplaatst. Daar maken ze heel dankbaar gebruik van. Harley is nu al zoveel liever! Ze is naar ons toe nu nog aanhankelijker geworden en wil heel graag bij ons zitten. Als je je hand in de kooi stopt gaat ze er meteen opzitten! Ze laat ook aan Chopper duidelijk merken dat zij de "grote zus" is en gaat als eerste stoer op verkenning zodra we iets nieuws in de kooi leggen. Een hele verandering met hoe ze een paar dagen geleden was! Dit was de beste keuze die we voor hebben kunnen maken, geloof ik
Ik kan uren naar ze kijken

Gelukkig gaat alles weer goed!