Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Haflinger15 schreef:MirandaNH schreef:@ Haflinger15: Pip en Pup vind ik wel erg leuk klinken bij elkaar
Dus het is je gelukt je moeder te overhalen?Heb je de site ook nog laten lezen?
ja dat zijn de 2 leukste namen ja!
nou nee moeders moet nog overgehaald worden maar ik denk vooruit
vaxie schreef:@arrabel wat een superleuk hok ! heel sfeervol, leuk met die foto's achterin!
LauraMc schreef:vaxie schreef:@arrabel wat een superleuk hok ! heel sfeervol, leuk met die foto's achterin!
Ze hebben alleen niet heel veel klim-mogelijkheid. Is het niet wat om er hangmatjes en dergelijke in te hangen? Desnoods van riet oid, zodat het nog wel bij de rest van je hok past. Als ik zie hoe gek die van mij zijn op klimmen en hangmatjes
Arrabel schreef:LauraMc schreef:
Ze hebben alleen niet heel veel klim-mogelijkheid. Is het niet wat om er hangmatjes en dergelijke in te hangen? Desnoods van riet oid, zodat het nog wel bij de rest van je hok past. Als ik zie hoe gek die van mij zijn op klimmen en hangmatjes
Dit is al een wat oudere foto, ik heb nu een ren gesloopt zodat ik 2 stukken tralies heb zeg maar en dat in een soort wigwam neergezet, en daar tussen hangen hangmatjes.
Het probleem is alleen dat ze continue de touwtjes waar de haakjes aan vast zitten kapot maken, ik probeer het steeds wel te maken maar op een gegeven moment valt er niet zo veel meer te maken
Ze trekken het stof dan in hun huisjes en dan gaan ze in hun huisje op het hangmatje liggen