Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Ik meld mezelf.
Mijn Teckel die ik met de fles groot heb gebracht. Nu 6 weken oud.
[ [url=m/V5lHm1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eve_16 schreef:Ondanks dat ik niet echt actief ben in dit topic, heb ik toch even jullie advies nodig!![]()
Ik verwacht dat mijn pup binnen nu en de komende maanden loops wordt. Ik wil voor de zekerheid vast een aantal broekjes in huis hebben, zodat ik niet hals over de kop naar een winkel moet en daar allicht niet het juiste merk aanwezig is. En zodat er ook eentje als backup bij de oppas ligt, haha.
Over welke loopheidsbroekjes zijn jullie tevreden?
Mijn hond is niet heel groot, ze weegt nu 8,8 kg, even een foto voor de beeldvorming. Allicht speelt dat namelijk ook nog mee:
[ [url=m/wxMc1U.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zSdRRB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eve_16 schreef:Ondanks dat ik niet echt actief ben in dit topic, heb ik toch even jullie advies nodig!![]()
Ik verwacht dat mijn pup binnen nu en de komende maanden loops wordt. Ik wil voor de zekerheid vast een aantal broekjes in huis hebben, zodat ik niet hals over de kop naar een winkel moet en daar allicht niet het juiste merk aanwezig is. En zodat er ook eentje als backup bij de oppas ligt, haha.
Mijn hond is niet heel groot, ze weegt nu 8,8 kg, even een foto voor de beeldvorming. Allicht speelt dat namelijk ook nog mee:
IMANDRA schreef:Zonnetje81 schreef:Ik meld mezelf.
Mijn Teckel die ik met de fles groot heb gebracht. Nu 6 weken oud.
[ [url=m/V5lHm1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Awww wat lief!
Hier gaat het goed! Vaak uitlaten dus weinig ongelukjes gehad. Alleen ze is zo snel afgeleid![]()
Ook met eten; van de fokker het advies meegekregen om 4x60gr te voeren (ze mag ook wat extra reserves krijgen) maar dat krijgt ze nog niet op. Heb het idee dat ze meer aandacht gemotiveerd is dan voer gemotiveerd dus dat is compleet anders dan onze labrador hiervoor. Maar met een beetje karnemelk gaat er aardig wat in.
Wel slim, ze heeft goed door wat de weg naar huis is dus dan zet ze een tandje bij qua snelheid
Leo schreef:IMANDRA schreef:
Awww wat lief!
Hier gaat het goed! Vaak uitlaten dus weinig ongelukjes gehad. Alleen ze is zo snel afgeleid![]()
Ook met eten; van de fokker het advies meegekregen om 4x60gr te voeren (ze mag ook wat extra reserves krijgen) maar dat krijgt ze nog niet op. Heb het idee dat ze meer aandacht gemotiveerd is dan voer gemotiveerd dus dat is compleet anders dan onze labrador hiervoor. Maar met een beetje karnemelk gaat er aardig wat in.
Wel slim, ze heeft goed door wat de weg naar huis is dus dan zet ze een tandje bij qua snelheid
Brokjes? Misschien in een simpel voerspeeltje?Mijn aus at zn brokjes ook met lange tanden en liet staan, maar in een toppl (eerst gewoon een enkele, dus open aan de bovenkant) of een deel in een snuffelmat en het ging schoon op. Ik deed dan 60/40 of 50/50, deel in de bak en deel in voerspeeltje. Hij doet gewoon graag wat meer moeite voor zijn eten.
Leo schreef:Brokjes? Misschien in een simpel voerspeeltje?Mijn aus at zn brokjes ook met lange tanden en liet staan, maar in een toppl (eerst gewoon een enkele, dus open aan de bovenkant) of een deel in een snuffelmat en het ging schoon op. Ik deed dan 60/40 of 50/50, deel in de bak en deel in voerspeeltje. Hij doet gewoon graag wat meer moeite voor zijn eten.