Lukasje schreef:Lily ? Ook met een “l” en klinkt ook lief
Dat is wel een optie, idd
.
K_nolan schreef:Wat leuk, mag ik hier ook meepraten?
Wij wouden 2 konijnen, daar aangekomen bleek dat die man alles kwijt wou. Arme man was het echt boven zn hoofd gegroeid, dus hebben er nu hier 11 zitten, zouden allemaal vrouwtjes zijn. Nou niet dus en alles wat vrouw was is natuurlijk u met jongen afijn hier zijn ze:
Allemaal bij elkaar
[ [url=m/eB5mPL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hebben nu 4 grote hokken gebouwd
Nestje
[ [url=m/ewj0GI.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog twee omdat ze leuk zijn
[ [url=m/0MaPkF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sRHSs4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nee joh
! Wel heel schattig
.
NAIWHL schreef:Wat een leuke konijnen San. Ik had Black Jack ook al gezien. En Lieve ook al zo leuk. Ben heel benieuwd naar iedereen samen.

En dat is een flinke uitbreiding opeens K_nolan. Ik vind het ook erg leuk om op de hoogte gehouden te worden.
Vandaag hier het gaas tussen de twee sets (groep en ziva met Ricciardo) permanent op 1 meter gezet. Ziet er nu weer fatsoenlijk uit en degelijk.
Ziva en Ricciardo zijn een lekker stel samen. Ben zo blij dat Ziva ook weer haar zelfvertrouwen heeft terug gekregen

Max en Checo worden ook steeds tammer weer gelukkig. Ze kwamen vandaag al even uit zichzelf op schoot. Was eerst ondenkbaar.
[ [url=m/W81uWO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ook. Wel spannend hoor, ik hoop dat t samen kan allemaal.
Ze vertelden wel dat Reuzen sociaal en gemoeddelijk zijn, dus dat t meestal geen probleem is met koppelen. Zou leuk zijn
.