Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Wat is er zo bijzonder aan?
nps schreef:Snelle reactie (lees nog steeds mee) maar ook de middelste! Misschien dat kleinere blok nog linksvoor dat t midden een beetje vrij is? Mooie stukken hout!
Oei balen julius_juutenig idee hoe het komt?
Dus licht uit, stromingspompje op het oppervlak zodat er in elk geval genoeg zuurstof in het water is ondanks het gebrek aan licht en 3.5ml van dat spul er in gegooid. Morgenochtend dan maar grote waterwissel doen en over een tijdje herhalen. Mooi dit!

Ik geef ze diepvriesvoer: brine shrimp, cyclops, Daphnia en bloedwormen. Heb een artemia kweekschaal besteld, hopelijk dat die iets meer eetlust krijgt van levend voer..

Hopelijk krijg je ze aan het eten!
wortels zaten echt aan de andere kant van de bak, holy crap.
)

Melyoramel schreef:@Nessa - ooh wat een mooie! Foto's maken is lastig met die beestjes soms
@Joanieke- heh, dat is balenHopelijk krijg je ze aan het eten!
Iemand die een oversized Echinodorus bleheri wilt?wortels zaten echt aan de andere kant van de bak, holy crap.
[ [url=m/EW9jdk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus ik heb in de aanbieding:
- Echinodorus bleheri (1x)
- Cryptocoryne wendtii (enkele)
- Cryptocoryne parva (meerdere)
- Sagittaria subulata (enkele)
- Bacopa caroliliana (enkele)
- Limnobium laevigatum (drijfplant, meerdere)
- Salvinia (drijfplant, meerdere)
Let op, ik heb baardalg gespot toen ik de bak leeg haalde. Dus mogelijk dat het met de planten meekomt, alhoewel ik daar niet perse iets op zie zitten (wel op mijn Anubias, maar die hou ik)
De ruby tetras zijn vanochtend opgehaald, komen in een super jungle bak bij iemand![]()
En de rest van mijn vissen zitten er tijdelijk zo bij:
[ [url=m/ZtLq2w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben blij met hoe de nieuwe bak aan het worden is, maar ik show hem wel wanneer ie klaar is
Marisje76 schreef:Yup soort secondelijm...werkt als een trein..kost geen drol.
Als iemand interesse heeft over twee weken heb ik een flinke pluk (of misschien wel 2) javamos over die wil ik best versturen tegen verzendkosten kan brievenbuspost. Stuur maar pb bij mij brult het de bak uit
onkruid is het!
maar het oude filter draait daar op, dus ze zullen het wel even volhouden.
Morgen weer een portie in het water gooien en dan zien hoe het op de langere duur gaat. Bodem is nu brandschoon (meteen maar een grandioze opruim en schoonmaakdag van gemaakt bij het verversen) dus zou ik moeten kunnen zien of ze nog wat loslaten qua wormen. Ik had gelukkig een vol flesje van die troep staan, dus zou de bak wel twintig keer kunnen behandelen.