Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
absque_dubio schreef:Je hebt er niet overheen gelezen. We moesten nog even nadenken. Maar het wordt Cooper. Zijn K9 tuigjes met naamlabeltjes zijn zojuist ook besteld.![]()
Zijn moeder is een Duitse Herder x BC, en zijn vader een Boerenfox x BC. Misschien niet de voor de hand liggende mix, maar ouders waren helemaal naar onze zin. En alle pups ook.![]()
Puppycursus is aangemeld. Eerste avond is theorie. Hartstikke goed natuurlijk, maar ik heb zoooo'n zin om aan de slag te gaan met Cooper en samen dingen te leren, dat ik er een soort van beetje van baal dat we eerst theorie moeten doen.Ik ben heel benieuwd hoe hij alles straks gaat oppakken.
Op dit moment ligt hij zo te slapen:
[ [url=m/g8q6hk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/y6vcDx.jpg]Afbeelding[/url] ]
_R_G_ schreef:Pff.. net had Mika plastic te pakken, wilde dit afpakken en ze was het er niet zo mee eens. Rolde om en moest vervolgens overgeven![]()
Nu is ze daarna in de bench gekropen, voel me nu zo schuldig.![]()
Maar wil niet dat ze plastic binnen krijgt (was een plukje kunstgras van de puppy wc)
Op zulke momenten voel ik me dan dus echt rot en ben ik bang dat ik haar 'verpest' heb
Normaal luistert ze goed naar los maar sinds vandaag is ze zo gehaaid op dat kunstgras
XxDiandraxX schreef:Jammer Lara dat er niks voor je bijzit. Ik had ook gehoopt op bobtail maarja, ik kan niet alles hebben. Wou graag een teef en vind merle t mooiste en dat is het geworden.
Je bent welkom hoor om die van mij (beide met lange staart) te komen bekijken.