@ Kiimm_ : wel jammer dat ze niet tammer worden. Ik had vroeger grasparkietjes. Bij de ene ging het super snel, en bij een andere vlotte het niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Moeilijk, Kiimm! Soms worden ze idd gewoon niet tam, hoe erg je ook je best doet.
Ik heb er ook een paar tussen zitten, die zijn op oudere leeftijd hier gekomen en zijn eigenlijk nooit in handen geweest, of ze hebben iets mee gemaakt waardoor ze handen niet meer vertrouwen. Maar dat vind ik niet zo erg omdat ze toch buiten zitten. Alleen wanneer ik ze moet vangen hebben we even ruzie
amber15 schreef:Cayenne, wat een leuk filmpjeleuk om de familie eens te zien. En wat lijken sommigen op elkaar zeg!
Ik vroeg me af hoeveel tijd je kwijt bent met schoonmaken. Maken ze er een erge bende van? Alles ziet er zo strak uit!
En dat zeoliet, waar koop je dat? Ik heb nu beukensnippers, maar dat absorbeert natuurlijk niks.
Hoppit schreef:Dit trucje is iets veiliger met een lucifer... Lucifer aansteken, uitblazen en topje er tegen houden. That being said, gewoon niet in het leven knippen is aardiger
Bix schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ze worden steeds nieuwsgieriger. Maar wat je hier ziet is nog wel redelijk uniek voor ze hoor. Hopelijk wordt het met de tijd steeds meer gewoon voor ze. Hun verblijf staat nu het grootste gedeelte van de dag open. Ze maken gebruik van hun vrijheid naar eigen behoefte.