Haha kiekeboe Hoe oud is nelson nu? Hier gaat het top. Behalve dat ze wederom loops is... en soms in huis plast.. .en heel graag op de bank wil.
Maar zal zo even een foto hier plaatsen
loez
Geplaatst: 07-06-17 14:00
Nelson wordt in juli 2.
En dus ook echt puppy af dan. Hij is al zo volwassen op die fotos! ten opzichte van deze van vorig jaar Dat was net voor hij naar ons kwam en nog érg puppy!
Echt hele plasjes in huis Donna? Of van vrolijkheid of spanning oid? En Jaaaaa fotos!!!!
Ooooh wauw!!! Dat zit wel snor hoor tussen die 2! Wát een knapperds zo samen! En tis een echte staff Die houdingen op de bank hebben die druiven allemaal hahah!
BUffel kan dat ook heel goed. Ligt alleen overal zo. Dat zie je wel op de eerste foto Ze zat daar te wachten tot hij opzij ging zodat ze er bij kon liggen, Skeetje
Alleen hoe leer je af dat niet alles geoorloofd is in de jacht op een vlieg? Ze vliegt me zo over tafel
Nee snapt ze wel. Maar die vliegen moeten echt dood Komt vast goed... of niet.... Tot nu toe stnd er steeds niets op tafel maar als er wel wat staat.... hahaha
Andere honden is van pup af aan al ellende helaas! We gaan lekker op pad naar een bos waar zelden iemand komt en hebben we bijna altijd het heeeeele industrie terrein voor onszelf. Heb de hoop op andere honden goed passeren enz opgegeven! Heb een hele historie met Zenna. Zolang we beide plezier hebben, genieten en ontspannen is het prima
Ze kan heel goed focussen op snoepjes ben ik achter dus daar gaan we mee verder. Had ze net allebei een bot gedaan ; maar daar loopt ze dan grommend mee Door het huis. Dus maar weer af gepakt
Nee buffel heeft nog steeds ballen dus ze zijn geen seconde alleen. Ze kan idd wel in de bench met bot. Doe ik dan wel als ze ff alleen moet zijn. Vandaag nieuwe bench binnen gekregen. Groot! Haha maar kan ze iig ruim in liggen
Echt menens donna? Zenna heeft bijv echt een rollende rrrrrrrr als grom wat ze vaak doet met haar bot als ze speels is of als het niet gaat zoals mevrouw gewenst heeft