Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aidenn schreef:LoveUggs schreef:Jaa klopt, zo had laatst ook al ineens jongen maar wist nooit de mannen van vrouwen te onderscheiden. Nu heb ik 2 mannen en 2 vrouwen, en nog 3 jongen rond zwemmen
Uughh hoe overleef ik het trainingsweekeind van mijn vriend..? (Lees; bier drinken, dronken worden, uitgaan, en een klein beetje voetbal) Ik word echt gek van mezelf en moet het even kwijt (aangezien de groep waar ik het normaal mee deel ook goed met hem omgaat kan dat dus even niet.. ) en ik vertrouw hem 100% echt waar, maar door vorige relaties vind ik 'loslaten' heel moeilijk en ik heb echt medelijden met hem.. Want doordat ik me zo kl**te voel, reageer ik dat weer af op hem, of ik zeg banketstaaf dingen.. Nu heb ik hem van te voren al een aantal keer verteld dat ik t moeilijk vond etc. Dus als ik weer wat doms zeg en vervolgens mn excuus aanbied zegt hij dat het niet uitmaakt omdat hij het van me weet, en dan ben ik pissig omdat t m niks doet. Dus hoe overleef ik dit? (En dalijk dus mn 5 maanden interne stage) of sterker nog, hoe ga ik met mezelf om..?![]()
Sorry, moest er eventjes uit!
met hem om tafel gaan zitten en het gaan bespreken , vooral hoe jij je er over voelt en hoe je dan reageert . verder strekte want het is altijd lastig als dingen even niet mee zitten

doezel2 schreef:Vraagje: welke vissen kunnen samen?
*black Molly
*citroen tetra
*marmerbijzalm
*platy's
*ramirezi(ofzo iets )
*rouw tetra
*roze tetra
* guppen
* zilverbijzalm
* zwaarddrager
* zwarte tetra.
Zat eerst te denken aan discus/maanvis. Maar dat gaat niet lukken in een bak van 1meter haha
Wou ok nie alles:)gewoon een combi maken wat wat bij elkaar past heb een bak van 1m ong 40 cm hoog
worden per koppel gehouden
corydoras én khuli én ramirezi ook wildvang
Maar als ze grind heeft zou ik sowieso voor de Ramirezi gaan en niet voor een andere koppel/harem vis bij de vissen die ik voorstelde.
elke bak is anders, en ook kwa smaak. haha Ik zou zelf nooit hypervisjes als de citroen tetra willen

) maar vind het gewoon moeilijk. Vertrouwen doe ik hem gelukkig wel, zou mn leven in zn handen leggen midden in een mijnen veld, echt heel cliché maar hij is het beste dat me overkomen is. Vult me aan waar ik te kort kom, ik heb een kort lontje en hij is juist heel rustig. Ook zeker geen type dat vreemd zou gaan ofzo, ben ik ook absoluut niet bang voor. Waar ik wel bang voor ben? Geen idee. Gewoon een gevoel dat je niet kan uitleggen. Heb een ex gehad die zei dat hij dingen met zn collega had gedaan op werk, vervolgens zei dat ik op school met jongens de wc in dook en zich daarna opsloot in zn kamer omdat hij zei zelf moord te plegen. Mn laatste ex stond uitgebreid te knuffelen met een vriendin als we uit gingen en mijn aandacht was ver te zoeken, dat wilde hij niet bij zn vrienden. Heb altijd gehad wanneer ik me ging hechten aan iemand dat die persoon me weer liet vallen en ik durf bijna 100% te zeggen dat de oorzaak van mijn gevoel bij die 3 dingen ligt. Het slijt met de tijd, vast wel, maar nu is dat nog moeilijk.

de gourami's worden van de week opgehaald.