Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aidenn schreef:LoveUggs schreef:Jaa klopt, zo had laatst ook al ineens jongen maar wist nooit de mannen van vrouwen te onderscheiden. Nu heb ik 2 mannen en 2 vrouwen, en nog 3 jongen rond zwemmen
Uughh hoe overleef ik het trainingsweekeind van mijn vriend..? (Lees; bier drinken, dronken worden, uitgaan, en een klein beetje voetbal) Ik word echt gek van mezelf en moet het even kwijt (aangezien de groep waar ik het normaal mee deel ook goed met hem omgaat kan dat dus even niet.. ) en ik vertrouw hem 100% echt waar, maar door vorige relaties vind ik 'loslaten' heel moeilijk en ik heb echt medelijden met hem.. Want doordat ik me zo kl**te voel, reageer ik dat weer af op hem, of ik zeg banketstaaf dingen.. Nu heb ik hem van te voren al een aantal keer verteld dat ik t moeilijk vond etc. Dus als ik weer wat doms zeg en vervolgens mn excuus aanbied zegt hij dat het niet uitmaakt omdat hij het van me weet, en dan ben ik pissig omdat t m niks doet. Dus hoe overleef ik dit? (En dalijk dus mn 5 maanden interne stage) of sterker nog, hoe ga ik met mezelf om..?![]()
Sorry, moest er eventjes uit!
met hem om tafel gaan zitten en het gaan bespreken , vooral hoe jij je er over voelt en hoe je dan reageert . verder strekte want het is altijd lastig als dingen even niet mee zitten
doezel2 schreef:Vraagje: welke vissen kunnen samen?
*black Molly
*citroen tetra
*marmerbijzalm
*platy's
*ramirezi(ofzo iets )
*rouw tetra
*roze tetra
* guppen
* zilverbijzalm
* zwaarddrager
* zwarte tetra.
Zat eerst te denken aan discus/maanvis. Maar dat gaat niet lukken in een bak van 1meter haha
Wou ok nie alles:)gewoon een combi maken wat wat bij elkaar past heb een bak van 1m ong 40 cm hoog