Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 21:30

Ach gos, wat een leuke kittens. <3

Neko is net op de weegschaal geweest. 5,2 kilo en hij is 8 maand. :+

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 21:33

Stein toch Meisje? Dat is idd niet ver hiervandaan! Mijn Tante woont daar. Als ik hersteld ben van mijn operatie en we de poezels hebben moeten we echt eens meeten!

Och wat een schatjes Ikkedus. Kan me goed voorstellen dat je je handen vol hebt!! Lijkt me spannend als je ze kwijt bent :=

Hemeltje Roos :oo Past hij nog wel overal op/in?! Als die op je buik ligt kunt je buikspier oefeningen doen :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 21:34

Oh helemaal gemist bowena, heel veel beterschap. :(:)

Nouja met een beetje geweld past ie overal in he. :+

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 21:40

Lijkt me leuk Bowena! Stein idd!
Omg roos dat is geen kat meer dat is n complete tijger al <3

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 21:41

Heel misschien krijg ik er ook een nieuwe dame bij :)

met papiertjes en een schoonheid om te zien.... <3
Afbeelding

Voor wat betreft mijn babies.....
Ik twijfel erg over kleine Juliet!!! Graag heb ik voor haar een TOP ***** huisje waar ze lekker zichzelf kan zijn (zonder een achterlijke hond die graag katten beetje sneller laat lopen). Een aparte kattenkamer zit in de planning maar zo ver ben in nog niet en daarbij wil ik ze ook wel graag in de kamer hebben lopen ipv geïsoleerd....
Alleen ben ik best teleurgesteld in de reacties die ik van mensen krijg!
Ik vind haar zo mooi en ja ik las later van het pootje maar dat maakt mij niks uit hoor... Ik wil haar graag ophalen voor een goed huisje... Mevrouw u weet dat ze niet gratis zijn he..... Ja nee meisje maak je niet druk ik wil er best een vergoeding voor geven, wat dacht je van €25.-? 8)7

Julian is ook nog steeds beschikbaar en daar hoop ik ook nog een perfect plaatsje voor te vinden

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 21:45

Heb je een linkje van je advertentie?

Dat is echt te belachelijk voor woorden Roos _O- Dat gaat echt hard met Neko :oo

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 21:47

Is poekie al met een neushoorn thuisgekomen, Froukje? :))

Ach dotje, Tamara!

Ja ik kan moeilijk zeggen "hou es op met groeien!" :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 21:49

Afbeelding
Twijfel wel om het toch in de slaapkamer te zetten dan kan die tegen het plafond aan als goed is :).

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 21:53

Houd er dan wel rekening mee dat ze een bommetje kunnen doen in je slaap.. :')

De reus:

Afbeelding

Afbeelding

En zin grote vriendin (3.8kilo :') )

Afbeelding

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 21:56

Neushoorn? Nee zeg, ben je gek! Laat zebhet maar bij mollen en muizen houden, das al vies en groot zat.

:= Aan die poten te zien is ie nog niet bepaald uitgegroeid :')
Kedi komt dan qua grote overeen met Milo. Gek, had haar vanaf de foto veel groter geschat.

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 21:57

Dat is n mooie krabpaal beloven!

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 21:57

Froukje schreef:
Heb je een linkje van je advertentie?

Dat is echt te belachelijk voor woorden Roos _O- Dat gaat echt hard met Neko :oo

Heb de advertenties even tijdelijk verwijderd

dit was de tekst

Op 28 April is mijn meisje bevallen van 4 prachtige kittens.

Moeder is een bosdoll (noorse boskat X Ragdoll)
Vader is een raszuivere Ragdoll

De kittens blijven bij mama tot ze minimaal 10 weken oud zijn.

Julian: Kater Foto 2
Julias: Foto 1&3 GERESERVEERD
Juliana: Foto 1&4 GERESERVEERD
Juliet: poes Foto 5

Juliet is een poesje die is geboren met een heel kort pootje. Haar linker voorpootje blijft wel altijd kort. Hier heeft deze kleine dame geen last van en het maakt haar wel erg uniek.

De kittens gaan alleen voor een goed huisje weg!
bij interesse of evt vragen mag altijd een mail gestuurd worden.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 21:59

25€ :') Dat meende ze vast niet, hoop ik..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 22:01

Eerlijk? Ik denk dat je niet de hoofdprijs kunt vragen voor Juliet. Het is toch een beperking en voor enkele honderden euro's kun je ook een kat krijgen zonder beperkingen.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze voor 25 euro weg mag. Maar zou er wel rekening mee houden als ik jou was!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:04

Ik zou het netjes vinden als iemand de enting/ontwormings/chip (ik weet niet wat je ermee laat doen) kosten wil betalen, het is indd toch een beperking.

Op het moment kijken ze geen eens naar de krabpaal om dus is een beetje jammer, vind het wel een leuk ding :p

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:10

Beloven schreef:
Ik zou het netjes vinden als iemand de enting/ontwormings/chip (ik weet niet wat je ermee laat doen) kosten wil betalen, het is indd toch een beperking.

Op het moment kijken ze geen eens naar de krabpaal om dus is een beetje jammer, vind het wel een leuk ding :p

Dan hou ik ze gewoon zelf dan weet ik zeker dat ze het goed heeft!
Ze heeft er totaal geen last van en klimt net zo hard mee met alles en iedereen...
Als je het niet weet zou je het op het eerste gezicht niet eens zien.
Dierenarts heeft er tot nu toe al 2x naar gekeken en die zegt ook dat hij bijna wel zeker weet dat ze er geen last van zal gaan krijgen en ze zichzelf perfect aan zal passen en gewoon alles kan doen wat een "normale" kat ook kan...

Edit: en dan heb je ook nog de mensen die uit zijn op een limited edition en er gewoon meer voor bieden dan de vraag om haar maar te hebben :n

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 22:12

Denk dat de meeste mensen qua prijs toch liever een compleet correcte en gezonde kat hebben dan.
Don't get me wrong maar ik heb ook ooit een kitten goedkoper meegekregen omdat ze doof was. Het is toch een beperking cq schoonheidsfoutje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:14

Sommige mensen zullen haar ook gewoon een super huisje geven dat weet ik wel zeker. :)!

Wij gaan morgen kijken bij een ruime eensgezingswoning in Almere trouwens (even offtopic) hier zouden de katten fijn naar buiten kunnen en genoeg ruimte voor 4 poezels :D

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:21

Dat zal ook gerust maar dan moet je niet aankomen met 25,- of de andere belachelijke bedragen die ik al gehoord heb.... Voor een ultiem huisje wil ik er misschien nog wel over nadenken onder bepaalde voorwaarde dat de sowieso geholpen moet worden en er niet mee gefokt mag worden! maar als ik al tel wat ik kwijt ben aan de standaard dingen (heb ik het nog niet eens over de extra controles die ze gehad heeft)... dan komt dat evengoed een bedrag uit die ik nog niet heb horen vallen!
ik snap ook heel goed dat je het zekere voor het onzekere wil hebben en als er echt iemand is waar ze thuis hoort dan kom ik daar snel genoeg achter :) Voor nu kies ik toch echt voor mijn eigen onderbuik gevoel en kies ik wat voor mijn gevoel het beste is voor haar hoe goed mensen het ook bedoelen!

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:22

Ik snap je teleurstelling Tamara :(:) Het zijn belachelijke bedragen. Toch snap ik wel wat Roos zegt. Ik denk dat je goed moet filteren en je echt moet focussen op een goed thuis. Misschien kun je zorgen dat ze in de buurt blijft en op huisbezoek gaan.
En hoe naar het ook is, het blijft een risico als je ze 'meegeeft'. Kunt mensen voor de kop kijken maar niet erin helaas.

Mooie paal Beloven. Geef het even tijd. En anders inwrijven met wat catnip of valeriaan. Vinden ze soms ook errug aantrekkelijk!

Wat is Neko toch een HUNK <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:28

Snoepjes zijn ook wel errug lekker hoor haha.

Ga hem zo naar de slaapkamer verhuizen zodat die stevig vast staat :)!

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:33

Er heeft pas ook een vrouwtje bij mij uit het dorp gereageerd... was opzoek naar een kat voor haar moeder man pas overleden etc en waren opzoek naar een kitten.... Vriendin van mij kent hun... die dochter (vrouw die belde) is eigenaar van een dierenwinkel... Heb weer even contact gezocht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:40

Heb je een PB gedaan :)!

Zou wel fijn zijn bij zo'n iemand, ook nog lekker dichtbij

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:50

Jeutje roos, wat is die groot. Sammie zal wel ook zijn gegroeid inmiddels maar die gaat Neko nooit niet inhalen :')

Sammie is onze vliegenvanger geworden binnen, ideaal. Soms glipt er toch nog per ongeluk een naar binnen en Sammie vangt ze dan voor ons,

Afbeelding
Kijkt heel trots naar z'n gevangen vlieg :')

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 07:23

Haha leuk Ruby hoe trots hij kijkt ;)
Ik ga dalijk mn krabpaal bestellen bij dierenvilla, ns kijken hoe die staat. Iemand bekend met de service mbt retourneren daar( mocht het zijn) is dat goed?