Komt echt wel goed JesdaPower, hij stop nu zijn energie in jouw bijten. Die van mij klapte tot voorkort met haar kaken als ze te druk werdt en nu is het weg. Ik doe nu alleen aan showtraining maar na Maart gaan we echt aan de gang.
Jesda: zou Jinn het misschien doen omdat hij dan overprikkelt is?
Ik denk het wel. Hij is echt super enthousiast
luckyboy5
Geplaatst: 02-02-14 12:16
Hallo, mag ik mij hier ook melden? Al een poosje aan het trainen met mijn hondje van inmiddels 2 1/2, en afgelopen vrijdag mijn eerste behendigheidstraining gehad, super leuk.
Vervelend dat hij dat doet jesdapower! Op training is er ook een bc die na elke hindernis naar zn baasje toe gaat en continue rondjes draait. Gaat wel veel beter nu ze der handen in der zakken stopt. Maar dat werkt blijkbaar bij jou ook niet..
Sterkte met het verlies van je Westie Silence. Altijd verdrietig als je zo'n beslissing moet nemen, hoe jong of oud je dier ook geworden is. Luckyboy5, welkom hier en leuk dat je ook behendigheid gaat doen.
Silence
Silence; Heel veel sterkte... Dat is het grootste nadeel aan beetjes in het algemeen vaak... dat we ze veel te snel voor on gevoel weer moeten laten gaan...
Sterkte Silence en jij ook Jilleroo ... pff heb net gehoord dat het speelkameraadje van mijn hond overleden is. Hij mocht maar 13 maand oud worden. Zo K.... en heb erg met haar haar en jullie te doen. Daar ging mijn zin om fanatiek te trainen, bhuhh
Ik ben gesloopt, maar een heerlijke trainingsdag gehad. Speuren deed hij super, elke voetstap pakken en dwars door een enorme plas water heen beide sporen. Probleem blijft wel dat hij het voer niet pakt, of eigenlijk de helft maar Appel moet ik strenger worden en hem heel goed bezighouden, na 10 minuten zijn we beide verrot. Maar de oefeningen beginnen er echt in te komen Manwerk was met een vreemde pakwerker, even kijken, maar toen toch gewoon goed bijten. Heerlijk!
Sterkte Silence en jij ook Jilleroo ... pff heb net gehoord dat het speelkameraadje van mijn hond overleden is. Hij mocht maar 13 maand oud worden. Zo K.... en heb erg met haar haar en jullie te doen. Daar ging mijn zin om fanatiek te trainen, bhuhh