Nu een stuk van de weide afsluiten thuis zodat we hier ook kunnen gaan trainen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noox schreef:Deze week kwam er een vriendin foto’s maken op de training![]()
[ [url=m/povHrP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W8Bedp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WBx5l3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ufruPR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Oje8Fn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CznXXj.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Pinto vindt de wip heel erg eng dus we oefenen nu met er uberhaupt op durven lopen, hij is 1 keer erg geschrokken van het geluid en vertrouwt de wip niet meer. Komt vanzelf goed)
mavantos schreef:Die fotos zijn onwijs gaaf zeg Noox!
Leuk dat met speeltjes belonen zo goed werkt. Ik had inderdaad ook gewoon het speeltje gegeven... Je wil ook dat ze het leuk blijven vinden.
Ik zag zojuist dat de vereniging waar ik ons wilde inschrijven voor agility geen beginnerscursus heeft dit seizoen... Het zit niet mee![]()
Daarentegen heb ik wel obedience en hoopers aangegeven, hopelijk mogen we ons dan daarvoor inschrijven
noox schreef:Dankjulliewel!! Ben er ook heel blij mee!
Belonen met speel vind ik ook super leuk, ik wissel het af afgaande van Pinto’s energielevels. Als hij al druk is helpt speeltje niet zo haha, en hij is wisselend gemotiveerd voor beide. Soms meer snoep, soms meer speel.
Ik had in jouw situatie, Anna, ook de speel gewoon gegeven hoor. Al trainen wij denk ik sowieso anders dan jullie, aangezien wij tijdens de les sommige toestellen los oefenen, dan letten we op raakvlakken en leggen we bijv een target neer, en als we een rondje oefenen en een oefening gaat fout herhalen we die gewoon even of maken hem makkelijker om de hond zo vaak mogelijk een succeservaring te geven. Dus eigenlijk nooit achteraf dat we pas zeggen oh dat toestel ging fout.