Normaal ben ik niet zo'n fan van plaagslakjes maar nu is het wel leuk om hem even te volgen Waarschijnlijk gaat hij straks in het grotere aquarium.
Ja die zijn echt leuk! Zag via Facebook ook hele mooi exemplaren voorbij komen bij webshops. Maar baal een beetje van de verzendkosten. Ben eigenlijk wel aardig compleet verder.
ClaudiaHS
Geplaatst: 25-04-23 22:35
Net opgehaald
Het hele aquarium
Aantal crystal red en 1 blue dream
Aantal yellow Neon
Ik had net ff zitten wroeten dus het water is wat troebel op de foto's.
Edit: hier heb ik er vorige week nog 2 van opgehaald
Het is gewoon leuk om te zien Maar ergens is het verrassingseffect ook altijd leuk. Bij sommige soorten zie je het duidelijk en wacht je echt af. Maar toen ik voor het eerst jongen had bij de kardinaalgarnalen was ik echt enthousiast en bleef ik maar zoeken en tellen. En ergens was ik ook blij dat de jongen wat minder schuw waren
ClaudiaHS
Geplaatst: 27-04-23 09:38
ik zie net dat Henk, toch geen henk blijkt te zijn Ik had de garnalen die met het aquarium meegekomen waren Henk en Joke genoemt. Nu hebben ze beide dus eitjes
Is normaal bij een aquarium wat aan het indraaien is Silly. Meestal komt er rond de twee weken een piek omdat er nog niet genoeg bacteriën in je aquarium zitten. Dit kun je inderdaad versnellen door bijv. wat voer in een aquarium te doen wat aan het indraaien is.
Over watertesten gesproken, dacht goh goede laat ik ook weer even kijken hoe de waardes nu zijn (week geleden voor het laatst gedeeltelijk getest). Wil ik de nitriet testen is er een flesje leeg Maar even een nieuwe set besteld