xLaraaj schreef:Oh ok nog nooit van gehoord! En mag ik vragen waarom double doodle?
Papa is Double doodle, mama is poedel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLaraaj schreef:Oshaa: echt niet jaloers op de sneeuw, niet jaloers, niet jaloers…![]()
Oshaa schreef:xLaraaj schreef:Oshaa: echt niet jaloers op de sneeuw, niet jaloers, niet jaloers…![]()
Het is leuk voor even, daarna is het vooral onhandig! Het is nogal glad overal en het is ook flink oppassen voor zout. En koud! Het is nu 12 uur 's middags en het is -12.
Daarom maar even naar de petstore geweest. Wilde zowiezo een rubberkauw ding hebben, als alternatief voor de drinkfles van mijn man. Natuurlijk met van alles en nogwat teruggekomen. Ook nog even gezellig bij de kleine dieren gekeken, meteen een goede oefening. En heel hard ingezet op andere honden (er zijn daar altijd wel een aantal) gewoon negeren of als 'non-event' zien. Dat was (is) bij Beer altijd de uitdaging geweest, dus ben er nu extra op een het letten bij haar.
[ [url=m/kTJdTc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Indi_Vito
Geen idee hoe je het doet! Ik vind 1 pup al behoorlijk vermoeiend
Indi_Vito schreef:Wij hebben vandaag alle puppers op de foto gezet
[ [url=m/XSU8W6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7CVBKv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nbLrQc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B1yVGo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Equ7iU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aoAc2w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QKevdn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T56mDg.jpg]Afbeelding[/url] ]
StalMelyn schreef:Wat een koppies, jared en amar springen er voor mij uit.
Ik zit in spanning tot en met halverwege januari. Dan weet de fokster of haar teefje drachtig is. Gelukkig vliegt de tijd en zijn mijn zus en vader in januari jarig dus voelt het niet als lang wachten op goed of slecht nieuws bericht.
Indi_Vito schreef:@ Pippa
Ja klopt hoor wat je zegt!
Ik heb een standaard Poedel reu
1 kleine dwerg
1 toy
En onze nieuwe pup wordt een grote dwerg.
Dan heb ik een Labradoodle waar we een ander huisje voor zoeken want we willen niet verder in de Labradoodle's. Ze zijn voor mij qua karakter en vraag om beweging/aandacht mentale uitdaging niet geschikt in ons gezinsleven.
Deze pupjes zijn allemaal nog beschikbaar, de markt ligt nu op z'n gat maar dat komt in januari wel weer op gang. Alleen Trevor gaat naar mijn moeder dus die heeft een geweldig huisje!
We hebben gekozen voor een in eerste instantie Labradoodle er is gewoon meer vraag naar doodle's als naar grote poedels. En poedel er weer doorheen zorgt toch weer voor extra anti allergeen.