Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idylle schreef:Wauw!![]()
Heeft het een rede dat ze nu niet meer in de 'kuil' van het zwarte 'rooster' liggen?
idylle schreef:Ohh ik had niet in de gaten dat die kuilen zo dicht op elkaar zaten. Dat je ze verdeeld had dat had ik meegekregen idd. Hoeveel van die stoven heb je nu staan eigenlijk? 3? 2 voor eerste nest en 1 voor tweede nest?
Animal schreef:Alle neusjes zijn nu zichtbaar!
Alle oranje dieren met bruine strepen zouden mannen moeten zijn. De gele dieren met zwarte strepen vrouwen. Dus 7 mannen en 3 vrouwen is de verwachting (0,01% kans dat dit door een mutatie niet klopt). Vrouwen zijn het meest geliefd. Hoeveel pech kun je hebben met de kansen.. Maar tegelijkertijd! Hoe leuk zijn deze baby's!![]()
[ [url=m/KVX0m6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/68zyfK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mjetterd schreef:Gefeliciteerd!
Ik scrolde snel op FB en kwam bovenstaande foto tegen en ik dacht dat het bladerdeeg in cupcake vormpjes was
Animal schreef:Mjetterd schreef:Gefeliciteerd!
Ik scrolde snel op FB en kwam bovenstaande foto tegen en ik dacht dat het bladerdeeg in cupcake vormpjes was
![]()
Sorry dat ik nog geen lange berichten bijgepost heb. Ben echt heel erg druk. Een korte update gaat makkelijk, maar voor een lang bericht pak ik het liefst mijn laptop en daar heb ik helaas de tijd nog niet voor kunnen nemen.
De eerste is uit het ei!
[ [url=m/GSYGT2.jpg]Afbeelding[/url] ]
senna21 schreef:Interessant om te zien. Persoonlijk zie ik ze toch liever in het wild
Het zijn geen gedomesticeerde dieren.
Maar ze zijn prachtig.
Krijgen al deze jonge dieren wel een goede plek/eigenaar, waar ze de juiste verzorging krijgen? Hoe oud worden ze gemiddeld?
idylle schreef:Animal schreef:
![]()
Sorry dat ik nog geen lange berichten bijgepost heb. Ben echt heel erg druk. Een korte update gaat makkelijk, maar voor een lang bericht pak ik het liefst mijn laptop en daar heb ik helaas de tijd nog niet voor kunnen nemen.
De eerste is uit het ei!
[ [url=m/GSYGT2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat leuk!! Is dit dan een man?