Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paardenfann4 schreef:Ik ben nieuwsgierig naar deze injecties, wat doen die precies? Is het alleen pijnstillend of ook ontstekingsremmend. Mijn herder krijg nu een onderhoudsdosis metacam, maar mocht hij meer last van zijn artrose krijgen dan overweeg ik deze injecties. Zitten er nog risico's aan verbonden? Hij is 11 jaar en 8 maanden nu.
Silvia schreef:Jessix schreef:Mijn hond is 36kg ik betaal € 109,-. Daarvan is € 89,- voor de injectie en de rest 'speciaal consult' bij mijn dierenarts. Het advies wat zij geven is wel Rimadyl erbij te blijven geven omdat dat ook een ontstekingsremmer is en Librela niet. Ook geef ik haar nog Flexadin. Een dure dame is het nu dus!Maar goed, ik hoop het nog lang aan haar te mogen uitgegeven.
Bij de DA praktijk waar ik kom betaal ik alleen voor de injectie, die wordt gezet door de DA assistente. Daar zitten geen extra kosten bij. En als ik zou willen mag ik de injectie ook zelf zetten. Dus apart dat jij moet betalen voor ‘speciaal consult’.
Silvia schreef:Jessix schreef:Mijn hond is 36kg ik betaal € 109,-. Daarvan is € 89,- voor de injectie en de rest 'speciaal consult' bij mijn dierenarts. Het advies wat zij geven is wel Rimadyl erbij te blijven geven omdat dat ook een ontstekingsremmer is en Librela niet. Ook geef ik haar nog Flexadin. Een dure dame is het nu dus!Maar goed, ik hoop het nog lang aan haar te mogen uitgegeven.
Bij de DA praktijk waar ik kom betaal ik alleen voor de injectie, die wordt gezet door de DA assistente. Daar zitten geen extra kosten bij. En als ik zou willen mag ik de injectie ook zelf zetten. Dus apart dat jij moet betalen voor ‘speciaal consult’.
nine1987 schreef:Ik betaal ook alleen de injectie.. 1x per half jaar consult, omdat de da haar dan wil zien..
Naast de injectie krijgt ze dagelijks Metacam..
Edit: en flexadin (eerst plus, nu ben ik hiervan de laatste zak op aan 't maken.. Dan gaan we over op de advanced..)