Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik lees dat ze soms wel 1,5 jaar kunnen nodig hebben.
en die is uiteraard gedicht. De spleet was mogelijk net groot genoeg om de smalste exemplaren erdoor te laten. Of dan wel gewoon overleden en dan niet meer terug vinden. Of ze zitten er toch nog in dat kan ook.
Als de nieuwe lichting erbij komt moet het ook daar weer even helemaal leeg om ook het waterreservoir aan te passen zodat het beter werkt met water geven. Dan is het weer tellen en nog eens tellen.
dan kan ik de faunabox ook even goed uitsoppen en inrichten voor de minigroene sliertjes die als het goed is woensdag middag hier komen.
update volgt zo. Even heel snel alles omzetten.takjes komen vandaag al en bij het klaarmaken van de faunabox deksel op de aanrecht. Rustig alles doen want eitjes lopen niet weg. Deksel terug, wacht even en zit iets op.

Even mee uitkijken dan.
die zitten nu in de fauna box van de flappeneitjrs. En verkassen ergens deze week als alles meewerkt. 
) dan wil ik blijven natuurbezoeken. En voedseljacht is een mooie stimulans dan ook.
. De sliertjes zijn duidelijk minder snel.
Ik mis er nu nog een van. De nieuwe lichting moest de fauna box leeg. Ook daar miste ik er drie. Twee doken op met het overzetten van de voedseltakken. De derde zat in een hoekje van de box. Daar leeft alles nog.
.

karuna schreef:Ah en hoeveel moeten er nog?
Petra eng? In welk opzicht? De groene sliertjes zijn misschien maximaal 1,5 cm lang en nog geen mm breed.![]()
Babyflap is denk ik 2 cm en 2 mm. Niet echt in staat een keel door te bijten of zo.
het blijft grappig hoe goed ze stilkunnen staan. Aantal met de pootjes langs de voelsprieten naar voren