Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
ze is bijvoorbeeld ook heel voorzichtig met de kerstboom en we kunnen ook prima dingen op tafel laten staan. Tassen op de grond ofzo is ook geen probleem, daar houdt ze die enorme neus ook wel uit.
als er bijv een bakje chips op tafel staat, en ik ben niet in de buurt, dan pikt hij stiekem één chipje. Of als ik cappuccino op de eettafel heb, de stoel niet aanschuif en even naar boven loop, dan pikt hij het melkschuim. Altijd subtiel, dat wel. Een hele bak naar binnen schuiven in drie tellen, zoals de beagle van mijn tante deed, dát doet hij niet. Maar pikken doet hij wel degelijk

Hij lust ook echt bijna niks eigenlijk. Wol alleen vlees of vis! Zelfs hondenkoekjes en brokjes zijn voor hem niet zo interessant.
Nacho steelt geen eten, maar... wel de meest willekeurige spullen. Favoriet: stofdoekjes, sokken, karton, opgebrande waxinelichtjes. Rent hij keihard mee naar zijn mand (je hoort alleen al aan z’n loopje dat hij iets gejat heeft
), en gaat er vervolgens blij naast liggen. Soms probeert hij het ook in zijn mand te “begraven”.
). 
Warboel schreef:Gefeliciteerd met je verjaardag Moondust![]()

Warboel schreef:Haha zo herkenbaar dat je dat loopje herkend! Toen we Otje net hadden pakte ze ook altijd sokken. Vooral knoedels sokken uit de sokkenla waren favoriet! Ons huiselfje![]()
Inmiddels doet ze dat niet meer, alleen scrunchies (en soms lege wc rolletjes om te verscheuren maar ze weet heel goed dat ze dat niet mag; dat doet de dan ook alleen bij mn ouders en de buurvrouw).
Dat plaatje is zo accuraat! Ik trof Otje d’r mand gisteren zo aan:
[ [url=m/9q65sF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met d’r schatten erin
Mloui schreef:Jaaa dat is inderdaad zoooo herkenbaar! Betsy hamstert echt alles: speeltjes, sokken, vieze onderbroeken uit de wasmand... erg leuk als er ineens visite is
Alles zit als gegoten en het materiaal is stevig en flexibel op de juiste plekken. Het verschuift ook echt niet!