Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemiek73 schreef:Slimme Nishi, red ze het wel een beetje met de hitte?
xoranlover schreef:Wat voor poesje?
Wat is je achternaam?
Nishi moet nog 2 weken!!
Ze is aardig dik aan het worden.
Ik moest gisteren wel lachen.
Nishi is slim!! Ze kan niet meer zo goed aan de achterkant wat doet ze nou achterpoot naar voor steken voorpoot om die achterpoot haken. Zo die poot naar voren trekken en dan kan ze er wel bij!
Hoe geniaal!!
Patty14 schreef:xoranlover schreef:Wat voor poesje?
Wat is je achternaam?
Nishi moet nog 2 weken!!
Ze is aardig dik aan het worden.
Ik moest gisteren wel lachen.
Nishi is slim!! Ze kan niet meer zo goed aan de achterkant wat doet ze nou achterpoot naar voor steken voorpoot om die achterpoot haken. Zo die poot naar voren trekken en dan kan ze er wel bij!
Hoe geniaal!!
Marcella schreef:Knappe Nishi ben echt benieuwd wat ze ervan gaat maken.![]()
En gebeld voor de kater. Echt engels over de telefoon vind ik zo lastig, maar zodra ze krols is mag ik haar brengen. Alles is op contract en alle kittens moeten gesteriliseerd worden voor ze naar nieuwe huis gaan. Behalve als ik er 1 zou houden, maar in principe is dit niet de bedoeling maar sluit het niet uit.![]()
Kan het trouwens zijn dat met enting dat het krols zijn een beetje van slag af is.
Talishe schreef:Nishi is al lekker dik! Nala is van boven gezien echt kogel rond, terwijl de rest van haar lijf nog steeds slank is.
Welke ontworming gebruiken jullie voor de kittens? Bij veel merken staat vanaf 0,5 kg of 6 weken en advies is natuurlijk om bij 3 of 4 weken al te ontwormen.