Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tamara1991 schreef:De regels van het gambling snapte ik wel, dat was niet zozeer het probleem. Het werd inderdaad prima uitgelegd.
Ik vind het gewoon een beetje een vreemd idee dat je het beste (naast de bonus dan) heen en weer kunt crossen tussen twee hoogtesprongen en een tunnel bijvoorbeeld. Dan haal je het snelst zoveel mogelijk punten, sneller dan een echt rondje te lopen denk ik tenminste.
Maar goed maakt niet uit, ik kom toch niet voor de winst.
Ik was allang blij dat ze niet meer heel de tijd weg rent haha
XxDiandraxX schreef:Tamara1991 schreef:De regels van het gambling snapte ik wel, dat was niet zozeer het probleem. Het werd inderdaad prima uitgelegd.
Ik vind het gewoon een beetje een vreemd idee dat je het beste (naast de bonus dan) heen en weer kunt crossen tussen twee hoogtesprongen en een tunnel bijvoorbeeld. Dan haal je het snelst zoveel mogelijk punten, sneller dan een echt rondje te lopen denk ik tenminste.
Maar goed maakt niet uit, ik kom toch niet voor de winst.
Ik was allang blij dat ze niet meer heel de tijd weg rent haha
Meestal is het dan dus ook dat je elk toestel maximaal twee keer mag nemen om dit te voorkomen. Ik heb niet de hele briefing gehoord omdat ik het spelletje ken..
Tamara1991 schreef:Leuk om te zien diandra, wat een snelheid en wil om te werken!![]()
Lijkt me lastig zo een snelle hond goed te sturen. Ik vind Pip al snel, maar dat valt nog mee vergeleken met de meeste borders die ik heb gezien