En dat gaat goed komen. Lupa is nu ook degene die Bo uitdaagt om te spelen. Ze kan heel goed haar grenzen met andere honden aangeven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nagini schreef:Oh mag ik me hier al melden ook al krijgen wij onze pup morgen al?
Morgen word onze nieuwe pup Zelda overgevlogen van Brisbane naar Melbourne. Ze is een rescue en was als pup met meerdere oudere honden gedumpt door een boer in New South Wales ergens.
Ze is nu 3 weken in foster care geweest en nu adopteren wij haar dus.
Erg spannend, een 2e hond. We zijn een beetje nerveus hoe onze huidige hond het gaat vinden geen enigs kind meer te zijn, haha maar hij zal maar moeten.
Dit is Zelda (voorheen Indigo)
[ [url=m/3wZvaF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze is een Australian Kelpie. Echte werkhond en daar heb ik bewust voor gekozen aangezien ik op het moment de opleiding tot hondentrainer doe en ik een stabiele werk hond wil meenemen op consults in de toekomst en de honden sport graag in wil (agility/flyball/obedience).
Mijn amstaff is gemotiveerd maar heeft die drive natuurlijk niet zoals een werkhond dat heeft.
Van schreef:2 pups tegelijk zou ik nooit doen of je moet echt tijd teveel hebben
reu + reu geeft meestal niet zovele problemen. Teef + teef is de meest risico volle combi haha