En inderdaad dezelfde combi! Wij hadden hiervoor ook een rode Noor, en ik had een hele rode vospony voor 8 jaar lang (2 jaar geleden overleden inmiddels), dus ik ben dol op rood, haha. Mijn vriend heeft ook een Weimaraner gehad, en die hebben dezelfde kleur als de blauwe rus, dus ze zijn ook stiekem een beetje verwijzingen naar onze vorige huisdieren
We krijgen inderdaad regelmatig foto's van de mormeltjes!
Over een week of 2 gaan we ook nog een keer op bezoek bij de blauwe, die zit niet zo ver weg van hier. De reden dat ze pas zo laat kunnen komen is ook omdat we nog op een welverdiende vakantie gaan, haha. Tegen die tijd zal ik ook wel m'n eigen topic maken zodat ik die van jou niet vol hoef te spammen, haha.Maar nog even om het af te leren:

De Blauwe rus is nu bijna 8 weken, en de Noor 10 weken!

?
Ik hoop zo dat ik de goede keuze heb gemaakt en dat het goed gaat met hun.
ze liet me gewoon de foto zien omdat ze er zo schattig uit zag..... en ik heb een giga zwak voor schildpadjes..... dus tja toen zei ik meteen "oké is goed" en Mariska dr kaak lag bijna op de grond van verbazing geloof ik
dus ook de moet geïntroduceerd worden.
en zo goed is royal canin niet. Ik heb echt een sterkte voorkeur voor graanvrij en veel vlees.